zz
Aktualno

PandaChat je postala inovacija leta na področju UI

Rešitev slovenskega izvora je prejela nagrado SDC Award za inovacijo leta na področju umetne inteligence in strojnega učenja.

»Osvojili smo tudi 2. mesto v kategoriji projekta leta na področju umetne inteligence in avtomatizacije. Še posebej smo ponosni na ta dosežek, saj smo v Londonu uspeli izstopati v izjemno močni mednarodni konkurenci, kjer so bila konkurenčna podjetja, kot so HCLTech, Schneider Electric, Stack Overflow, Fortinet, Cisco, Dell Technologies, Seagate Technology, Rackspace Technology, Hornetsecurity in več 300 drugih, veliko bolj poznanih in uveljavljenih na globalni ravni,« je za MM izjavil Primož Cigoj, direktor podjetja.

Spomnimo, PandaChat je inovativna platforma za poslovno komunikacijo, ki združuje umetno inteligenco, avtomatizacijo in intuitivno zasnovo za izboljšanje interakcij med podjetji in njihovimi strankami. Omogoča hitro in učinkovito obravnavo poizvedb preko različnih kanalov (spletni klepet, elektronska pošta ali preko klica) ter zmanjšuje stroške s pomočjo avtomatiziranih procesov, kot so pametni chatboti. Zasnovana je za podjetja, ki želijo izboljšati uporabniško izkušnjo, povečati zadovoljstvo strank ter optimizirati interno in zunanjo komunikacijo, pri čemer je poudarek na prilagodljivosti, enostavni integraciji in merljivih rezultatih.

Inovacijo in njeno pomembnost smo pri Marketing magazinu opazili že spomladi, zato smo z direktorjem podjetja, Primožem Cigojem, opravili intervju in ga povabili na letno konferenco o trendih prihodnosti Diggit, kjer je pojasnil, kako nam umetna inteligenca lahko koristi pri izzivih na poslovnem področju.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji