bla
Aktualno

Paradni konj slovenskih nakupovalnih središč ima 20 let

»Citypark je zgodba o uspehu,« je zatrdil center manager Andrej Ropret, ko se je na današnji novinarski konferenci sprehodil po doslej prehojeni 20-letni poti največjega nakupovalnega središča v Sloveniji in spregovoril o njihovih nadaljnjih načrtih.

Toni Pugelj, direktor družbe SES Slovenija, pod okrilje katere poleg Cityparka sodijo še nakupovalna središča ALEJA, Center Interspar Vič Ljubljana, Europark Maribor in Citycenter Celje, je uvodoma izpostavil, da Citypark uspešno posluje že vseh dvajset let. Gre tudi za največje nakupovalno središče v skupini SES, saj niti Avstrija, kjer je sedež skupine, nima večjega. »Citypark je bil od nekdaj znanilec novosti, med prvimi smo pripeljali številne najemnike, ves čas uvajali tehnološke izboljšave, hkrati pa obiskovalcem nudili prostor za druženje, zabavo in prijetno nakupovanje,« pravi Pugelj in dodal: »Naše osnovno vodilo je kupcu ponuditi čim več. Zato bomo tudi letos organizirali številne dogodke, ki jih je v zadnjih dveh letih močno primanjkovalo. Ugotavljamo namreč, kako močno si ljudje v teh časih želimo druženja, zato jim bomo to vsekakor tudi zagotovili.«

Nenehne naložbe v razvoj

Po besedah Andreja Ropreta, center managerja Cityparka, je Citypark paradni konj slovenskih nakupovalnih središč. »V dvajsetih letih smo dosegli, da imamo danes več kot 120 trgovin in lokalnov ter najprestižnejše blagovne znamke. Zagotavljamo najvišjo kakovost storitev in postavljamo modne trende,« je ponosen. Tudi on je prepričan, da postavljajo trende na vseh področjih. »Trudimo se, da na slovensko tržišče vedno kot prvi ali med prvimi pripeljemo najbolj zaželene in največje blagovne znamke. Določene blagovne znamke lahko najdete samo pri nas, kot sta Primark in MAC,« je izpostavil. Kot pravi, so številne blagovne znamke na slovenski trg vstopile prav preko Cityparka, med drugim New Yorker, Gap, Pandora, Samsung, Calvin Klein, Huawei, Nespresso in Lego, kmalu pa k nam prihaja tudi HalfPrice. »Tudi v prihodnje bomo uvajali novosti. Zavedamo se, da je treba v središče nenehno vlagati, ga razvijati in njegovo sodobnost tudi ohranjati,« je še povedal.

20 dni pestrega dogajanja za 20 let delovanja

Citypark je zadnja leta, z izjemo pandemičnega obdobja, pritegoval več kot 9 milijonov obiskovalcev letno. V desetih letih so po navedbah Maje Vidmar, vodje marketinga v Cityparku, pripravili približno 2000 dogodkov, okrog 250 na leto. Tudi v letošnjem jubilejnem letu se obiskovalcem obetajo številne prireditve. Že ta petek, 11. marca, se bo začelo 20-dnevno dogajanje ob 20-letnici nakupovalnega središča, ko se bodo na treh prizoriščih zvrstile različne aktivnosti za obiskovalce vseh starosti.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji