Partnerstvo Masterchefa s podaljšano svežino
Spar je partnerstvo minulega šova Masterchef Slovenija uspešno obeležil s celostno oglaševalsko akcijo, v okviru katere je bila nagrajena tudi serija tiskanih oglasov na letošnjem SOF-u.
V Sparu pravijo, da se partnerstva niso lotili le s komunikacijsko odličnostjo, temveč tudi s celovitim marketinškim pristopom. Izkoristili so praktično vsak svoj kanal in svojim kupcem ponudili pristno Masterchef 360° izkušnjo – predvsem s svežimi recepti šova v letaku ter s posebno ponudbo izdelkov, ki so bili uporabljeni v šovu Masterchef.
»Po izteku šova pa v Sparu svojih kuhalnic nismo postavili v kot, temveč smo sklenili partnerstvo z zmagovalcem šova Luko Pangosom. Luko so navdušile večnamenske steklene posode re:fresh, zato je ustvaril recepte, ki zasijejo v različnih posodah in jih je že moč videti v televizijskem oglasu ter v videih na družbenih omrežjih,« pravijo v Sparu Slovenija.
»Vsi, ki smo spremljali letošnjega Masterchefa, smo hitro opazili Luko. Ne samo, da je izjemen kuhar, njegove osebnostne lastnosti, vključno s skrbnostjo do hrane in končnega izdelka, neizmerno kreativnostjo in iskrenostjo, močno sovpadajo z našo blagovno znamko. Zato smo z njim kmalu po njegovi zmagi v šovu sklenili dolgoročno sodelovanje, s katerim se bomo zagotovo lahko še bolj približali svojim kupcem,« je povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga v podjetju Spar Slovenija.
Lukova kreativnost tudi v oglaševalski akciji
Točke zvestobe so stalnica v Sparovi ponudbi, tokrat pa jih je obarvala tudi kreativnost aktualnega Masterchefa. Ta je pripravil končne recepte za jedi tudi v sami kampanji in se tako lastnoročno prepričal o kakovosti in raznovrstnosti steklenih posod v ponudbi, saj se jih lahko uporabi tako za samo pripravo jedi kot tudi za shranjevanje malice za na pot.
»Pri tem projektu sta resnično izstopali dve stvari. Prva je bila sodelovanje z aktualnim Masterchefom, ki nas je vse navdušil s kulinaričnim znanjem, profesionalnim pristopom in preprosto osebnostjo. Zato je bila na primer odločitev, da v TV-oglasu nimamo klasičnega spikerja, temveč kar pristen glas Luke, enostavna. Druga izstopajoča stvar pa je bila razumevanje partnerstva s strani naročnika, saj je po izteku šova preprosto sklenil sodelovanje z aktualnim Masterchefom. Tako je partnerstvu šova podaljšal svežino, hkrati pa je komunikacijo Spara oplemenitila iskrena osebnost, ki organsko živi vrednote znamke,« je dejal Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji AV studio.
Kot pravi Nataša Purgaj, vodja projektov v marketingu v podjetju Spar Slovenija, so kupci že vajeni različnih akcij zbiranja točk zvestobe, zato jim izbira potencialnih izdelkov, za katere si želijo, da bodo postali uspešnica, predstavlja pravi izziv. »Ob tem pa je zagotovo tudi pomembno, kakšna bo naša komunikacija. Pri tokratni akciji za steklene posode re:fresh se nam je posrečilo oboje, saj imamo izvrsten izdelek in še boljšo komunikacijo,« meni.
Kupci naj bodo vselej v središču komunikacije
Tako na strani naročnika kot agencije so prepričani, da mora biti kupec vedno prvi, zato vsakokrat stremijo k temu, da predstavljajo kupcem privlačne izdelke. Prav takšne pa morajo biti tudi kampanje. »Oglaševalskih akcij za zbiranje točk zvestobe se vedno lotevamo s posebnim navdušenjem, a hkrati z izjemno odgovornostjo. Zavedamo se, da mora biti komunikacija pristna in relevantna tako za predstavljene izdelke kot tudi blagovno znamko Spar, obenem pa mora biti privlačna kupcem, da jo bodo opazili. Tokrat je to zadnjo piko na i zagotovo dodal tudi aktualni Masterchef,« sklene Dunja Bibanko, direktorica projektov v agenciji AV studio.