cresta
Aktualno

Penina Untouched by Light ob boku Adidasu in Pepsiju

Po kanskem levu in nagradi Kluba umetniških direktorjev (ADC) sta penina Radgonskih goric Untouched by Light in hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey prejeli tudi srebrno nagrado Cresta.

Nagrajeni projekt je prvo peneče vino na svetu, ki je v celoti proizvedeno, prodano in degustirano v temi, nastalo pa je kot odgovor na znanstvene raziskave, ki potrjujejo negativen vpliv svetlobe na arome vina, zlasti penečega. Ta kreativna ideja, ki je prejela srebrno nagrado Cresta za oblikovanje, se je tako znašla ob boku velikih svetovnih blagovnih znamk, kot so Adidas, Pepsi in Xbox.

Cresta je mednarodna nagrada za ustvarjalnost v tržnem komuniciranju, ki jo podeljujejo od leta 1993 in za katero tekmujejo številna najuglednejša mednarodna ustvarjalna podjetja. Za razliko od podobnih tekmovanj tu zmagovalce izberejo na podlagi vsote točk 120 članov žirije, in sicer brez njihovih medsebojnih razprav, ki bi lahko vplivale na točkovanje. Med letošnjimi žiranti so bili med drugim Marco Cremona (Google), Oriel Davis-Lyons (Spotify), James Hirst (Pinterest) in predstavniki nekaterih najmočnejših kreativnih agencij na svetu.

Penina Untouched by Light je sicer pravkar prejela tudi zlato nacionalno priznanje za inovativnost.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji