Penina Untouched by Light ob boku Adidasu in Pepsiju
Po kanskem levu in nagradi Kluba umetniških direktorjev (ADC) sta penina Radgonskih goric Untouched by Light in hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey prejeli tudi srebrno nagrado Cresta.
Nagrajeni projekt je prvo peneče vino na svetu, ki je v celoti proizvedeno, prodano in degustirano v temi, nastalo pa je kot odgovor na znanstvene raziskave, ki potrjujejo negativen vpliv svetlobe na arome vina, zlasti penečega. Ta kreativna ideja, ki je prejela srebrno nagrado Cresta za oblikovanje, se je tako znašla ob boku velikih svetovnih blagovnih znamk, kot so Adidas, Pepsi in Xbox.
Cresta je mednarodna nagrada za ustvarjalnost v tržnem komuniciranju, ki jo podeljujejo od leta 1993 in za katero tekmujejo številna najuglednejša mednarodna ustvarjalna podjetja. Za razliko od podobnih tekmovanj tu zmagovalce izberejo na podlagi vsote točk 120 članov žirije, in sicer brez njihovih medsebojnih razprav, ki bi lahko vplivale na točkovanje. Med letošnjimi žiranti so bili med drugim Marco Cremona (Google), Oriel Davis-Lyons (Spotify), James Hirst (Pinterest) in predstavniki nekaterih najmočnejših kreativnih agencij na svetu.
Penina Untouched by Light je sicer pravkar prejela tudi zlato nacionalno priznanje za inovativnost.