PepsiCo želi osvojiti svet z novo pijačo Starry
PepsiCo je pred nekaj tedni na prodajne police poslal novo gazirano pijačo z okusom limone in limete Starry, za katero so te dni v Severni Ameriki podpisali partnerstvo z ligami NBA, WNBA in NBA G.
Kaja Kovič
PepsiCo je javnosti predstavil svojo najnovejšo gazirano pijačo z okusom limone in limete, imenovano Starry, ki jo najdemo v običajni različici kot tudi tisti »brez sladkorja«. V sporočilu za javnost so razložili, da je izdelek namenjen predvsem potrošnikom generacije Z.
Starry je konkurent blagovne znamke Sprite (ki sodi pod okrilje Coca-Cole) in je predstavljen kot osvežujoč, zabaven mehurčkast pobeg, ki zagovarja trajnostne prakse.
Te dni je bila pijača imenovana za uradno brezalkoholno pijačo lig NBA, WNBA in NBA G v Severni Ameriki.
Partnerstvo bo javno predstavljeno februarja na dogodku NBA All-Star 2023. V sklopu teh lig bo PepsiCo izdelal posebne aktivacije, tekmovanja in oboževalcem ponudil prilagojene Wilsonove košarkarske žoge. Veliko te pijače bo seveda na voljo tudi košarkarskim zvezdam, ki bodo promovirale novo gazirano pijačo tudi na njim lastne načine.
V uredništvu nas prav zanima, ali bo tudi naš Luka Dončić tako navdušen nad Starryjem, kot je organizacijski odbor NBA.