okj
Aktualno

PepsiCo želi osvojiti svet z novo pijačo Starry

PepsiCo je pred nekaj tedni na prodajne police poslal novo gazirano pijačo z okusom limone in limete Starry, za katero so te dni v Severni Ameriki podpisali partnerstvo z ligami NBA, WNBA in NBA G.

PepsiCo je javnosti predstavil svojo najnovejšo gazirano pijačo z okusom limone in limete, imenovano Starry, ki jo najdemo v običajni različici kot tudi tisti »brez sladkorja«. V sporočilu za javnost so razložili, da je izdelek namenjen predvsem potrošnikom generacije Z.

Starry je konkurent blagovne znamke Sprite (ki sodi pod okrilje Coca-Cole) in je predstavljen kot osvežujoč, zabaven mehurčkast pobeg, ki zagovarja trajnostne prakse.

Te dni je bila pijača imenovana za uradno brezalkoholno pijačo lig NBA, WNBA in NBA G v Severni Ameriki.

Partnerstvo bo javno predstavljeno februarja na dogodku NBA All-Star 2023. V sklopu teh lig bo PepsiCo izdelal posebne aktivacije, tekmovanja in oboževalcem ponudil prilagojene Wilsonove košarkarske žoge. Veliko te pijače bo seveda na voljo tudi košarkarskim zvezdam, ki bodo promovirale novo gazirano pijačo tudi na njim lastne načine.

V uredništvu nas prav zanima, ali bo tudi naš Luka Dončić tako navdušen nad Starryjem, kot je organizacijski odbor NBA.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji