mm
Aktualno

Pestra jesen tudi za agencije Paidea Events, Aritmija in Futura DDB

V slovenskih agencijah preverjamo, kako so preživele poletje in kaj pripravljajo za hladnejše obdobje leta. Tokrat izpostavljamo oglaševalske aktivnosti agencij Paidea Events, Aritmija in Futura DDB.

Za novega partnerja pripravili slavnosten dogodek v hrvaški Istri

Delovni utrip se pri Paidei Events ni ustavil niti v poletnem času. Tako so v idiličnem okolju hrvaške Istre, natančneje na terasi vinarstva in dizajn hotela Roxandich v Motovunu, poskrbeli za predstavitev novega modela Porsche Cayenne ter na slavnosten način obeležili začetek njihovega sodelovanja. 

Dinamično vse do konca leta

Pestro sezono jesenskih dogodkov so pri Paidei Events sicer že tradicionalno odprli s POP Promenado, enim od najbolj zaželenih jesenskih medijskih dogodkov z najdaljšo rdečo preprogo v Sloveniji. V septembru in oktobru bodo velik del njihovih urnikov zavzemale priprave na konferenco medijskih trendov SEMPL, ki se po štirih letih odsotnosti v velikem slogu ponovno vrača, in sicer bo 19. in 20. oktobra potekala v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.

»V nadaljevanju nato sledita še predstavitev novega letnega izdelka blagovne znamke Argeta in tehnična izvedba dogodkov v hotelu Union. Nadvse dinamično pa bo tudi dogajanje v izteku leta, saj nas čaka izvedba mnogih novoletnih zabav za naše stalne naročnike, tako za leto 2024 kot tudi 2025 pa na naš naslov že prihajajo povpraševanja in ponudbe,« o pestrem dogajanju pravijo v Paidei Events.

»Ne« neplačanim natečajem

V agenciji Aritmija pravijo, da je za vse, kar bodo počeli letos jeseni, »čisto zares krivo zadnje aritmično leto«. Jesen so začeli s pospravljanjem po hiši, ob tem pa tudi ugotovili, kdo so, kaj hočejo in kako to narediti. »Seveda, ob tem smo si vzeli čas za ekipo – ker, no, ljudje smo tisti, ki delamo magijo,« dodajo.

Sprejeli so odločitev in rekli »ne« neplačanim pitchem. Zakaj? »Ker verjamemo, da naša kreativnost in energija zaslužita pravo vrednost. In ne samo to – skrbimo za dobro mentalno formo vseh zaposlenih.« In dodajajo: »Mogoče smo zgrešili kakšno priložnost? Mogoče. Ampak odprla so se nam nova, še boljša vrata.«

Odmeva vse do Afrike

 V Aritmiji skupaj z enim od afriških telekomunikacijskih podjetij razvijajo dve znamki in vzpostavljajo dolgoročno sodelovanje. »Pripravljamo nogometno aktivacijo, v kateri se bodo znašli neprecenljivi kosi vijoličnih oblači in za katero boste zagotovo slišali. Nekaterim lokalnih dogodko in festivalom bomo nadeli novo obleko. Kino navdušenci pa boste slišali za novo kino aplikacijo, za katero pripravljamo komunikacijsko akcijo,« govorijo o svojih načrtih.

Pravkar predstavili dve kampanji, prihaja jih še več

Tudi na Futuri DDB je jesen zelo pestra. Pravkar so predstavili jesenski val kampanje za Merkur, kjer sta se simpatična soseda Dare in Bojan vrnila s še več DIY idejami. Poleg tega so skupaj z dolgoletnim naročnikom McDonald's Slovenija na svet pospremili McPlant, inovativen burger s sočnim rastlinskim zrezkom, razvitim v sodelovanju z Beyond Meat®. Pri tem povedo, da gre za običajen burger po okusu in videzu, le da je narejen brez mesa. Ob pogledu v prihajajoče dni napoveujejo: »Dobršen del ekipe je z mislimi, idejami in kreativnimi osnutki že globoko v pozno jesenskem obdobju, kjer skupaj s Sparom snuje nove kampanje in strateške marketinško-komunikacijske nastavke za naslednje leto.«

Dolgoročna vizija zavita v optimizem in veliko dela

Kljub temu, da se nekaj zaposlenih na dopustih poslavlja še od zadnjih poletnih dni, so na Futuri DDB vsi z mislimi in idejami že krepko v zimi, nekateri celo v letu 2024. »Pripravljajo se novoletne kampanje in marketinške strategije za naslednje leto. Na Futuri FTW razvijamo nove igričarske storitve in jih prilagajamo lokalnemu in regionalnemu trgu.« V bero preteklega leta pa gledajo s pomočjo festivalov: »Naš strateški načrtovalec Goran Lang se je v preteklih tednih ukvarjal s prijavljenimi deli na WEBSI, v prihajajočih dneh pa ga čaka žiriranej del na tekmovanju Effie. Naš direktor Gregor Firbas pa se bo oktobra udeležil okrogle mize na SEMPL-u,« sklenejo z nasmeškom.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji