petja
Aktualno

Petja Selan znova na Publicis Groupe

Petja Selan se je po petih letih premora z junijem 2023 vrnila v ekipo agencijske skupine Publicis Groupe Adriatic v vlogi kreativne direktorice.

Dolgoletna umetniška direktorica agencije Publicis je bila v preteklih letih zaslužna za številne nagrajene in prepoznavne projekte naročnikov, med katerimi so Renault, Merkur, Jazz kamp Kranj, Ljubljanske mlekarne in drugi.

Petja Selan je v 24 letih dela v oglaševanju delala kot umetniška direktorica in med drugim tudi proslavila naziv agencije leta na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Je prejemnica številnih nagrad na nacionalnih in mednarodnih festivalih. Bila je članica mednarodne regijske žirije festivala Cresta, New York Festivals in prva ženska predsednica žirije SOF.

V zadnjih letih je delovala tudi v okviru lastne blagovne znamke Artpump, ki ji omogoča svobodo umetniškega izražanja, ki ga prepleta v svoje projekte, da lahko presegajo klasične okvire. Hkrati je v zadnjem času sodelovala z različnimi agencijami pri vrsti projektov in nabirala nova znanja.

»S Petjo je v ekipo prišlo dodatno navdušenje in hkrati ambicije po premikih naprej v umetniški odličnosti, zlasti v okoljih novih tehnologij. Spodbudno pri tem je, da si naročniki tega enako močno želijo,« pravi Toni Tomašek, glavni direktor skupine Publicis Groupe. Petja Selan pri tem dodaja, da je njena gonilna sila misel, da se spremembe začnejo pri sebi, nato pa jih preneseš v svet, kjer se učenje in spreminjanje na boljše nikoli ne končata.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji