Petra Hercog prevzema korporativno komuniciranje v MOL Slovenija
Po treh letih sodelovanja z Novo KBM je Petra Hercog nov izziv našla v družbi MOL Slovenija, ki nadaljuje rast na slovenskem trgu.
Svojo samostojno pot, na katero se je podala, ko je prenehala voditi marketing in odnose z javnostmi v mariborski Snagi, je v veliki meri delila z oddelkom korporativnega komuniciranja v Novi KBM. Z banko je sodelovala v procesu integracije in nedavnega zaključka prodajnega postopka. Zdaj pa je torej prevzela vodenje korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, kjer izziv vidi v nenehni rasti podjetja in pomembni vlogi, ki jo je Skupina MOL s svojo dolgoročno trajnostno strategijo prevzela v zelenem prehodu.
»MOL ponuja svojim kupcem gorivo vrhunske kakovosti, hkrati pa z bogato ponudbo na bencinskih servisih celovito poskrbi za njihovo dobro počutje na poti. Verjamem, da bomo z ekipo uspešno nadgrajevali zadovoljstvo naših strank in krepili ugled blagovne znamke na slovenskem trgu in širše,« je ob tem povedala Petra Hercog.