Petrol s celostno marketinško ekipo do novih poslovnih uspehov
Skupina Petrol je lani ustvarila 124,5 milijona evrov čistega dobička, kar je 72 odstotkov več kot leto pred tem. Zaupali so nam, kako so k temu prispevale njihove tržnokomunikacijske akcije, in izpostavili najuspešnejše.
Kaja Kovič
Povečanje dobička za skoraj tri četrtine v obdobju enega leta je plod trdega dela več oddelkov, tudi marketinškega. V preteklem letu so se osredotočali na oblikovanje identitete in arhetipa blagovne znamke, kar jim služi tako pri komunikaciji z javnostmi kot tudi v internih procesih. »Tudi te smo v letu 2021 nadgradili, saj smo v oddelku za marketing združili še področja digitalizacije poslovanja in digitalnih kanalov ter tako postali celostna marketinška ekipa s širokimi kompetencami. Kot pomemben sogovornik pri strateških odločitvah podjetja in razvoju produktov še naprej zasledujemo zahtevne prodajne cilje,« pove Mojca Avšič, direktorica službe za marketing in upravljanje uporabniške izkušnje v Petrolu.
Poenotena pojavnost na prodajnih mestih
Prodajne cilje dosegajo s premišljenimi aktivacijami in tržnokomunikacijskimi akcijami. »Ena od njih je celovita marketinško-komunikacijska platforma 'Dobrodošli pri nas, na poti', s katero smo poenotili našo pojavnost na prodajnih mestih. Vanjo smo uspešno vključili tudi Petrolove prodajalce in tako še dodatno motivirali interne deležnike. Zelo dobro je bila sprejeta tudi na trgih jugovzhodne Evrope, kamor smo prenesli kampanjo in jo seveda z lokalnimi ekipami lokalizirali,« doda Avšičeva.
Skupina je okrepila svojo prisotnost tudi na Hrvaškem, saj so konec lanskega leta pripojili družbo Crodux: »Tako nas v letošnjem letu čaka zahtevna naloga upravljanja dveh blagovnih znamk na hrvaškem trgu in pa postopna konsolidacija obeh v celostno in odlično uporabniško izkušnjo.«
Nova strategija upravljanja družbenih omrežij
Piko na i je v letu 2021 dodala še njihova nova strategija upravljanja družbenih omrežij, ki jo že prenašajo na vse njihove trge, in pa odlično sprejeta akcija Q Max. »Njen namen je bil ozaveščati o prednostih uporabe Petrolovih pogonskih goriv in na tej točki lahko izpostavimo akcijo daaaaaaaaljša vožnja,« zaključi Mojca Avšič.