p g
Aktualno

P&G: Podvojite kreativnost

Marc Pritchard iz skupine P&G je na predavanju med festivalom kreativnosti v Cannesu pozval vse, ki se ukvarjajo z marketingom, naj v času inflacije svojo ustvarjalnost podvojijo.

Marketing bo v prihodnosti verjetno soočen z vse večjim nadzorom, saj se inflacija približuje rekordni ravni. Oddelki za marketing se morajo v tem času osredotočiti na ustvarjalnost in nanjo gledati kot na moč za rast, je dejal Mark Pritchard, glavni direktor blagovne znamke Procter & Gamble. Zaveda se,da se marketinški oddelki srečujejo s težavo, kako prepričati vodstvo, predvsem izvršnega in finančnega direktorja, da njihovo delo ustvarja dodatno vrednost. »Marketing čaka stresno obdobje,« je oznanil. »A v ustvarjalnosti je rast.« V njej vidi najbolj temeljni razlog za obstoj marketinške industrije in ta lahko vodi do pozitivnih družbenih in gospodarskih rezultatov. »Kreativnost je tista, ki povečuje trge, navdihuje, predstavlja motor inovacij, privablja nove kadre, pospešuje ekonomsko vključenost,« pojasni.

Kreativno v reševanje planeta

»Ko opravljamo svojo osnovno nalogo ustvarjanja vrednosti, se moramo zavedati, da imamo moč, da sočasno pomagamo družbi in planetu.« Pritchard je na podlagi primerov ustvarjalne rasti blagovnih znamk P&G izpostavil največjo blagovno znamko tega velikana FMCG, in sicer Pampers. Blagovna znamka se je po njegovih besedah preoblikovala s kreativnostjo in se danes osredotoča na izgradnjo osebnih povezav ena na ena s starši. Pomagajo jim od dneva, ko mamice izvedo, da so noseče, do trenutka, ko staršem ni več potrebno skrbeti za otroke. Pampers je na primer predstavil kalkulator datuma poroda Pampers, ki ženskam ob zanositvi pomaga izračunati točen datum poroda. Prav tako so ustvarili aplikacijo Pampers Rewards, s pomočjo katere starši dostopajo do dodatnih informacij o starševstvu, nasvetov, ponudb in nagrad.

Predavanje je zaključil optimistično. »Kreativnost je rast in je supermoč kreativnih voditeljev in vizionarjev. Rast ustvarja vrednost, ki vodi v gospodarsko dobro, kar pa omogoča več dobrega za družbo in planet. Imamo moč, da okrepimo blagovne znamke in pomagamo planetu ter ljudem, ki živijo na njem.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji