p g
Aktualno

P&G: Podvojite kreativnost

Marc Pritchard iz skupine P&G je na predavanju med festivalom kreativnosti v Cannesu pozval vse, ki se ukvarjajo z marketingom, naj v času inflacije svojo ustvarjalnost podvojijo.

Marketing bo v prihodnosti verjetno soočen z vse večjim nadzorom, saj se inflacija približuje rekordni ravni. Oddelki za marketing se morajo v tem času osredotočiti na ustvarjalnost in nanjo gledati kot na moč za rast, je dejal Mark Pritchard, glavni direktor blagovne znamke Procter & Gamble. Zaveda se,da se marketinški oddelki srečujejo s težavo, kako prepričati vodstvo, predvsem izvršnega in finančnega direktorja, da njihovo delo ustvarja dodatno vrednost. »Marketing čaka stresno obdobje,« je oznanil. »A v ustvarjalnosti je rast.« V njej vidi najbolj temeljni razlog za obstoj marketinške industrije in ta lahko vodi do pozitivnih družbenih in gospodarskih rezultatov. »Kreativnost je tista, ki povečuje trge, navdihuje, predstavlja motor inovacij, privablja nove kadre, pospešuje ekonomsko vključenost,« pojasni.

Kreativno v reševanje planeta

»Ko opravljamo svojo osnovno nalogo ustvarjanja vrednosti, se moramo zavedati, da imamo moč, da sočasno pomagamo družbi in planetu.« Pritchard je na podlagi primerov ustvarjalne rasti blagovnih znamk P&G izpostavil največjo blagovno znamko tega velikana FMCG, in sicer Pampers. Blagovna znamka se je po njegovih besedah preoblikovala s kreativnostjo in se danes osredotoča na izgradnjo osebnih povezav ena na ena s starši. Pomagajo jim od dneva, ko mamice izvedo, da so noseče, do trenutka, ko staršem ni več potrebno skrbeti za otroke. Pampers je na primer predstavil kalkulator datuma poroda Pampers, ki ženskam ob zanositvi pomaga izračunati točen datum poroda. Prav tako so ustvarili aplikacijo Pampers Rewards, s pomočjo katere starši dostopajo do dodatnih informacij o starševstvu, nasvetov, ponudb in nagrad.

Predavanje je zaključil optimistično. »Kreativnost je rast in je supermoč kreativnih voditeljev in vizionarjev. Rast ustvarja vrednost, ki vodi v gospodarsko dobro, kar pa omogoča več dobrega za družbo in planet. Imamo moč, da okrepimo blagovne znamke in pomagamo planetu ter ljudem, ki živijo na njem.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji