nektar2
Aktualno

Pivo Nektar je novi naročnik agencije Pioniri tudi v Sloveniji

Po skoraj treh letih sodelovanja beograjske digitalne agencije Pioniri z Banjaluško pivaro za blagovno znamko piva Nektar na tržiščih Bosne in Hercegovine, Srbije in Črne gore agencija začenja komunikacijo na družbenih omrežjih tudi v Sloveniji.

Kot vodilna blagovna znamka piva na bosansko-hercegovskem trgu je pivo Nektar na drugih trgih manj poznano, a hitro pridobiva zavidljive tržne deleže. »Na začetku sodelovanja smo ustvarili strategijo, ki sporoča – smo pivo Nektar iz Banja Luke in živimo po svoje! Živimo po svoje, saj ne pristajamo na kompromise, ne iščemo najboljših miz v lokalu in ne delamo sebkov s steklenico v roki, temveč živimo svoje življenje in raje uživamo z našimi prijatelji in hladnim pivom Nektar nekje ob reki. Zdaj to strategijo izražamo preko komunikacijskih sporočil, ki so zelo dobro sprejeta,« je povedal direktor Pionirov Ivan Živković.

»V Sloveniji smo šele dobro začeli s komunikacijo, zato moramo Slovencem najprej predstaviti, kaj pivo Nektar pravzaprav je, kje je njegovo bistvo in zakaj je to pivo drugačno. Gradimo družino Nektar in dobro nam gre. Trg odpiramo preko kanala na Facebooku, seveda pa želimo čim prej iskrivost piva Nektar prenesti tudi na Instagram in TikTok. Lahko se pohvalimo, da smo že po nekaj mesecih postali prepoznavni po svojstvenem slogu komunikacije, kar se pozna tudi v prodajnih številkah,« dodaja direktorica ljubljanske pisarne Urška Ambrož.

Pivo Nektar trenutno najdete na policah trgovin Spar in E-leclerc ter v veletrgovinah Mercator Cash & Carry in Tuš Cash & Carry. Čeprav doslej manj poznana na slovenskem trgu, je blagovna znamka piva Nektar le ena od blagovnih znamk iz portfelja Banjaluške pivovare. Iz majhne pivovarne, ki je služila samo za potrebe samostana, je Banjaluška pivovara prerasla v veliko in moderno pivovarno, s proizvodno zmogljivostjo, ki zadošča za celotno tržišče BiH in širše. Letos praznuje 150. obletnico ustanovitve in nove začetke na nekaterih trgih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji