bla
Aktualno

Pivo po italijansko

Italijanska znamka piva Peroni v svojem oglasu ponazarja natanko to, kar bi od njih pričakovali. Italijanski način življenja in pitje piva, seveda.

V Peronijevem oglasu, ki je delo londonske agencije Trouble Maker, spremljamo dogajanje ob pokoronskem sproščanju ukrepov na Amalfijski obali. Ponovno smo priča zabavam, plesu in seveda točenju ter pitju piva.

»Svet je danes drugačen in potrošniki čakajo sprostitev ukrepov, v okovih katerih so živeli. Naše sporočilo prinaša upanje in optimizem v času, ko svet pričakuje vrnitev vsakdanjih trenutkov, ki v življenje vnašajo veselje,« je povedal Richard Ingram, globalni direktor blagovnih znamk v družbi Asahi International, matičnem podjetju Peronija.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji