»Plačuj na Applov način«
Tehnološki velikan Apple v novi poletni oglaševalski akciji »Plačuj na Applov način (Pay the Apple Way)« izpostavlja svoje globalne ambicije na področju finančne tehnologije.
Kaja Kovič
Tržnokomunikacijsko akcijo so pri Applu vzpostavili po tem, ko so pred nekaj meseci na svoje naprave dodali številne nove plačilne funkcije in orodja, osredotočene na potrošnike. Med novimi funkcijami je varčevalni račun z visokim donosom (ki je od aprila, ko so ga uvedli, dosegel več kot 10 milijard evrov depozitov), obročno plačevanje in plačevanje na način »kupi zdaj, plačaj pozneje«. Poleg tega so izboljšali sistem brezkontaktnega plačevanja preko vseh svojih naprav.
Osrednji del akcije so digitalni oglasi zunaj doma v ZDA in Veliki Britaniji, štirje zabavni videoposnetki za splet in družbena omrežja, povezali pa so se tudi z vplivneži na TikToku, na katerem bodo ti javnosti predstavljali nove funkcije in spodbujali odprt dialog. Glavni sporočili akcije sta »Vaša ura je vaša denarnica« in »Plačujte varno.«
Prihaja iOS 17
Apple z novo akcijo sočasno ogreva javnost za septembrsko uradno predstavitev posodobitve programske opreme na iOS 17. Sistem bo uporabnikom zagotavljal še več personalizacije in številne nove funkcije zasebnosti, ki bi sicer oglaševalcem lahko pomenile nove izzive in grožnje.