Pleše s toaletnim papirjem
Britanski nacionalni zdravstveni sistem (NHS) predstavlja ozaveščevalni oglas o raku na debelem črevesju in danki, kjer je v središču toaletni papir.
Izhodišče akcije je dejstvo, da se Britanci premalo zanimajo za lastno zdravje, ko gre za raka na črevesju in danki, čeprav jim NHS brezplačno pošilja testerje. V sodelovanju z oglaševalsko agencijo M&C Saatchi je nastala oglaševalska akcija, kjer glavni junak ob zvokih skladbe »I've Gotta Be Me« Sammyja Davisa Jr. Pleše s toaletnim papirjem.
»Da bi opomnili ljudi, ki bi se morali testirati, smo želeli ustvariti kampanjo, ki je vesela, in ljudi s plesom spomniti, da lahko preprost test reši njihova življenja. Ali z besedami Sammyja Davisa Jr. – 'Živi, ne samo preživi',« je povedal Guy Bradbury, kreativni parter v agenciji M&C Saatchi.