bla
Aktualno

Pleše s toaletnim papirjem

Britanski nacionalni zdravstveni sistem (NHS) predstavlja ozaveščevalni oglas o raku na debelem črevesju in danki, kjer je v središču toaletni papir.

Izhodišče akcije je dejstvo, da se Britanci premalo zanimajo za lastno zdravje, ko gre za raka na črevesju in danki, čeprav jim NHS brezplačno pošilja testerje. V sodelovanju z oglaševalsko agencijo M&C Saatchi je nastala oglaševalska akcija, kjer glavni junak ob zvokih skladbe »I've Gotta Be Me« Sammyja Davisa Jr. Pleše s toaletnim papirjem.

»Da bi opomnili ljudi, ki bi se morali testirati, smo želeli ustvariti kampanjo, ki je vesela, in ljudi s plesom spomniti, da lahko preprost test reši njihova življenja. Ali z besedami Sammyja Davisa Jr. – 'Živi, ne samo preživi',« je povedal Guy Bradbury, kreativni parter v agenciji M&C Saatchi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji