SOF NFT
Aktualno

Podaljšan rok za pomoč Ukrajincem z NFT-ji

Oglaševalske agencije in ustvarjalci, ki želijo pomagati Ukrajincem s kreativnimi rešitvami pri ustvarjanju NFT-jev, imajo podaljšan rok za oddajo del s 25. aprila na 5. maj 2022.

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) vabi oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo Ukrajincem v času, ko najbolj potrebujejo pomoč.

Gre za kreiranje pozitivnih in navdihujočih motivov, ki bodo spodbujali k solidarnosti do Ukrajincev v stiski, nagovarjali k človečnosti in soustvarjanju boljšega sveta. Motivi bodo krasili NFT-je, ki jih bodo v SOZ-u preko platforme Truhoma ponudili širši javnosti.

Vsa zbrana sredstva bodo v obliki paketov hrane darovali Ukrajincem v stiski. Podatki o donacijah bodo 100-odstotno transparentni, trajno shranjeni in dostopni vsakomur. Končno število motivov – ti naj bodo pozitivni, konstruktivni in navdihujoči –,  ki jih bodo pretvorili v NFT-je, bo izbrala 9-članska žirija (na fotografiji spodaj) 10. maja 2022.

nft žirija sof ukrajina

Rok za oddajo del je podaljšan na 5. maj 2022, zbirajo pa jih na e-naslovu info@soz.si. Vsaka prijava mora vsebovati tudi ime dela, avtorje in naziv oglaševalske agencije oziroma podjetja. Posamezna agencija lahko pošlje eno ali več del, v formatu 2000x2000 px in tipu datoteke .png.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji