prizme
Aktualno

Podeljene nagrade za odličnost komuniciranja Prizma 2021

Slovensko društvo za odnose z javnostmi je včeraj podelilo Prizme, nacionalne strokovne nagrade za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

Nagrajeni so bili primeri podjetja Mercator, agencije Herman & partnerji za Poslovno skupino Mercator, Onkološkega inštituta Ljubljana, Telekoma Slovenije ter Lidla Slovenija skupaj z Zvezo za šport  invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja. Z mini Prizmami so bili nagrajeni najboljši mladi komunikatorji, ki so sodelovali na študentskem natečaju Inkubator priložnosti, ki ga je letos podprl NLB. Dogodek je obogatilo predavanje Mance Korelc, strokovnjakinje za družbeno omrežje LinkedIn, z naslovom »Kako spodbuditi zaposlene k aktivni uporabi LinkedIna?«

prizma

Manj prijav, a izjemna kakovost primerov

Rok Zagruševcem (Hisense Europe), ki je predsedoval strokovni žiriji, je pred podelitvijo nagrad povedal, da v žiriji niso imeli lahkega dela, saj so bili prijavljeni primeri zelo kakovostni. »Primeri so imeli dobro razdelane komunikacijske strategije, ciljne skupine, jasna in relevantna komunikacijska sporočila ter kakovostno razdelane merljive cilje. Po pregledu prijavljenih primerov smo se v žiriji odločili dva prijavljena primera predstaviti v druge kategorije, zato v kategoriji E ni bilo prijav. V žiriji smo bili soglasni in zmagovalni primeri so resnično primeri odlične komunikatorske prakse v Sloveniji. Zato so nagrado prejeli le tisti primeri z nadpovprečno oceno, ne glede na število prijav v kategorij.« Obenem se je žirija strinjala, da med prijavljenimi enajstimi deli ni bilo resnično izstopajočega primera, zato letos Velika Prizma ni bila podeljena.

V žiriji so bili še Vesna Stojanović (Telekom Slovenije), Ula Podojstršek (Pro Plus), Katja Kek (samostojna svetovalka za komuniciranje) in Jure Bračko (Nova KBM).

Zmagovalci, ki so se veselili kipca Prizma, so bili:

- kategorija A – programi internega komuniciranja: Povezani ustvarjamo najboljšo sosesko; Poslovni sistem Mercator

- kategorija B – celoviti komunikacijski programi: Nič mi ne manjka; Lidl Slovenija & Zveza ŠIS – SPK, Luna TBWA in Taktik

- kategorija C – programi upravljanja sprememb: Upravljanje komuniciranja programa DORA v času epidemije covid-19; Onkološki inštitut Ljubljana

- kategorija D – specifični komunikacijski programi: Upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator; Poslovni sistem Mercator ter Herman & partnerji SK

- kategorija F – uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev: #povezani delimo digitalni navdih; Telekom Slovenije

 

Podeljen je bil tudi naziv Prostovoljec leta, ki je letos pripadel Nini Oštrbenk iz Združenja Manager. Nagrajenka je v minulem letu v PRSS ponovno aktivirala nagrado Primus za komunikacijsko odličnost managerjev ter izpeljala program mentorstva PRSS Preskok.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji