Podkaste spremlja že skoraj tretjina populacije
Mediana v svoji raziskavi o podkastih ugotavlja, da jih spremlja skoraj tretjina Slovencev. To po njihovem pomeni, da podkasti nikakor ne predstavljajo več nišnega orodja, ki z marketinškega vidika ni relevantno.
Med glavnimi ugotovitvami raziskave, v kateri je sodelovalo skoraj 4.000 anketirancev, je, da med poslušalci podkastov prevladujejo mlajšI, bolj izobraženi in premožni, nekaterim temam pa radi prisluhnejo tudi drugi poslušalci.
Ugotovili so še:
- Desetina poslušalcev/gledalcev podkaste spremlja več kot tri ure tedensko. 15 odstotkov jih spremlja od ene do treh ur, tri četrtine pa jim posvetijo manj časa.
- V povprečju jih spremljajo osem minut dnevno.
- Vsak dvanajsti poslušalec jih posluša enkrat ali večkrat dnevno, vsak tretji pa tedensko.
- Podkaste spremljata oba spola, za malenkost bolj moški (53 odstotkov).
- Na splošno jih spremljajo mlajše ciljne skupine (od 15 do 24 in tudi do 44 let).
- Praviloma imajo poslušalci višjo izobrazbo (58 odstotkov jih ima končano višjo šolo ali več), glede na zakonski stan pa izstopajo samski.
- Najbolj priljubljene so teme o izobraževanju, življenjskem slogu, družbi in kulturi, tehnologiji, politiki, športu, pa tudi humoristične vsebine.