POPova Promenada: »Smo v sanjskem tednu letošnje jeseni«
Medijska hiša Pro Plus je po dveh »pandemičnih« letih ponovno organizirala medijski dogodek leta – POP-ovo Promenado, kjer tradicionalno predstavijo programsko jesen.
Promenada je več let potekala v ljubljanskem Železniškem muzeju, tokrat pa je Pro Plus goste povabil v svoje studie v BTC Cityju. Kot poudarjajo v Pro Plusu, so se na letošnjo jesen pripravljali dolgo in temeljito. Neposredni športni prenosi evropskega prvenstva v košarki in svetovnega v odbojki zahtevajo ogromno znanja in izkušenj naših strokovnjakov. Resničnostni šovi tedne in mesece zahtevajo nepretrganih snemanj. Serije zahtevajo najboljše igralske ekipe. In seveda, uspešna podjetja ustvarjajo dobre poslovne partnerje. Po sprejemu smo najprej pokukali v studie serije »Ja, Chef«, nato pa smo se sprehodili skozi studie resničnostnega šova Masterchef do hale, kjer je nagovoru generalnega direktorja Branka Čakarmiša sledila zabava. Kot je Čakarmiš povedal za MM, je bil to tudi glavni cilj letošnje Promenade. »Zabavajmo se, dolgo časa se nismo videli!« je povedal.
Ob zelo pestrem jesenskem programu pa je zadovoljen tudi Aleš Muhič, ki nam je zaupal, kaj na Pro Plusu pripravljajo z oglaševalskega vidika. »Živimo sanjski teden letošnje jeseni. Vsi vemo, kaj so nam pričarali naši odbojkarji in košarkarji. Iz tega naslova prihajajo rekordni ratingi gledanosti in gledalskih deležev. Temu se želijo priključiti tudi oglaševalci, na kar smo zelo ponosni. Pripravljamo tudi novo sezono Sanjskega moškega in serije Ja, chef. Mislim, da še nikoli nismo imeli tako bogate jeseni kot letos.«