Izberi čudovito
Aktualno

Portal Ceneje.si z novo kampanjo: »Izberi čudovito!«

V kreativni agenciji Planetary so poskrbeli za novo, skupno vizualno identiteto in slog komunikacije skupine Heureka, ki upravlja tudi s slovenskim portalom Ceneje.si.

Skupina Heureka je največja evropska skupina platform za primerjavo cen. Preko akvizicij je sestavljena iz vodilnih platform iz devetih držav Srednje in Vzhodne Evrope, ki so do zdaj uporabljale različne vizualne sloge. »Imeti različne znamke na toliko trgih, pri čemer ima vsaka svojo edinstveno identiteto in način komunikacije, se je pokazalo kot dolgoročno nevzdržno, še posebej, če želimo delovati na mednarodni ravni. Vse bolj smo čutili potrebo po edinstveni prenovi znamke in skupnem slogu,« je razloge za spremembo pojasnil Jiří Struk, direktor znamčnega marketinga v skupini Heureka.

Pred spremembo identitete je bila potrebna temeljita raziskava spletnih kupcev, ki je pokazala, da je »paraliza izbire« ključna ovira za veliko večino kupcev. Novi koncept skupine Heureka »Izberi čudovito!« sporoča o rešitvi te težave s funkcionalnostmi na njihovih platformah, ki kupcem omogočajo, da opravijo najboljši možni spletni nakup, izberejo pametno, enostavno in da izberejo čudovito. »Kampanja 'Izberi čudovito!' je nastala iz želje po preoblikovanju potrošnikove izbire v svetu, v katerem je ta izbira vseprisotna, neizprosna in vse bolj stresna,« pravi Leo Savage iz agencije Planetary o delu pri snovanju kreativnega koncepta.

Preobrazbi bo sledila velika televizijska oglaševalska akcija, ki se bo v Sloveniji začela novembra, v prihodnjih mesecih pa bo televizijske oglase spremljala tudi močna digitalna kampanja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji