Pozabite na ljudi, ujemite se raje z mačko
»It's a Match!« je stavek, ki ga pozna vsak, ki je kadar koli uporabljal aplikacije za zmenke. Nova komunikacijska akcija pa samskih ne vabi, da se ujamejo s človekom, ampak z mačkami, saj spodbuja »iskanje ljubezni tam, kjer je najbolj potrebna«.
Kaja Kovič
Kljub temu da je uporaba digitalnih platform za zmenke v porastu, pa bodo osebe, ki jih uporabljajo, znale povedati, da izkušnja pogosto ni prijetna. Tovrstne aplikacije so »krive« za mnogo komičnih in groznih zgodb o spodletelih zmenkih ter neuspešnih povezavah in vezeh.
Prav zato novozelandska agencija Colenso BBDO v novi komunikacijski akciji spodbuja ljudi, naj obupajo nad ljudmi in raje poiščejo svojo boljšo polovico v mački iz zavetja MyHooman.com.
Zabavna akcija za posvojitev hišnih ljubljenčkov
MyHooman je digitalna platforma za posvojitev hišnih ljubljenčkov, ki uporablja podatke za povezovanje mačk (in psov) s pravimi oziroma ujemajočimi se posvojitelji. Za ujemanje uporabljajo podoben sistem, kot ga poznamo na Tinderju, prav tako pa je uporabniška izkušnja podobna tej aplikaciji za zmenke, ker ima preprost mehanizm drsenja levo-desno med potencialnimi partnerji.
Razočaranje v ljubezni pretvorili v dober namen
Simon Vicars, glavni kreativni direktor pri Colenso BBDO, je dejal: »Število uporabnikov aplikacije za zmenke je letos naraslo na 323 milijonov. To dejstvo kaže, da so ljudje nadvse razočarani nad ljubeznijo. Nas pa ob tem navdušuje, da lahko to razočaranje izkoristimo v dobre namene in ga pretvorimo v posvojitve mačk, ki potrebujejo topel dom.«
Peter Simmons, generalni direktor družbe Mars Nova Zelandija, kjer so zasnovali aplikacijo MyHooman, pravi, da je za njimi najslabša sezona v zgodovini mačjih mladičev. »Nihče od nas si ne želi na ulicah videti nezaželenih in nepreskrbljenih mačk. Pri Mars Petcare smo osredotočeni na naš namen, to je boljši svet za hišne ljubljenčke. Aplikacija MyHooman je test in rešitev, ki nam bo pomagala pritegniti več pozornosti ljudi, da obravnavajo vprašanja brezdomstva hišnih ljubljenčkov.«
Oglaševalska akcija je seveda najbolj vidna na Tinderju, vzpostavljena pa je tudi na družbenih omrežjih, radiu in zunanjih oglasnih površinah.