Danijel Koletić
Aktualno

PR rimski forum pod pokroviteljstvom italijanske organizacije za odnose z javnostmi

Pokrovitelj prve izvedbe mednarodne konference PR Novel Forum bo italijanska organizacija za odnose z javnostmi, je potrdil Danijel Koletić, direktor APRIORI World, ustanovitelj in organizator PRO PR, mednarodne konference za odnose z javnostmi.

Danijel Koletić je bil prejšnji teden gost desete izdaje InspiringPR, italijanskega festivala odnosov z javnostmi, ki ga organizira Federazione Relazioni Pubbliche Italiana (FERPI). Na dogodku v Benetkah je podpisal pogodbo s Filipom Nanijem, predsednikom FERPI, z njo pa sta potrdila uradno pokroviteljstvo FERPI na prvi izvedbi mednarodne konference PR Novel Forum. Dogodek z naslovom »Komunikacija, odgovornost, trajnostna dediščina ter okoljsko, socialno in korporativno upravljanje, ESG« bo februarja 2025 v Rimu. Na njem bodo prvič podelili nagrade PRO PR za največje dosežke (PRO PR Globe Communication Achievement Awards).

Danijel Koletić je napovedal tudi podpis globalnega dokumenta, poimenovanega »Rimske zelene komunikacijske deklaracije«, in ob tej priložnosti dejal: »Slogan projekta, ki ga želim začeti, je: ‘Vse poti vodijo v Rim.’ Sem človek, ki z mednarodno konferenco PRO PR že 22 let združuje skupnost strokovnjakov in panogo odnosov z javnostmi po vsem svetu. Čeprav mnogi komunikacijske panoge ne vidijo kot zelo pomembnega dela poslovanja, iz nje izhajajo ključne strategije in sporočila. Strategije in sporočila pa močno vplivajo na ugled podjetja, ki je tesno povezan z dobičkom podjetja. Tudi z Rimsko deklaracijo moramo izkazati svojo odgovornost do ciljev trajnostnega razvoja v Pariškem sporazumu in se nenehno zavedati ciljev, ki jih naša panoga nosi skozi cilje trajnostnega razvoja.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji