z
Aktualno

Predsednica žirije Epica Awards 2024 je Claire Atkinson

Žiriji oglaševalskega tekmovanja Epica bo predsedovala novinarka, ki je pisala za The New York Post, Business Insider in NBC, zaupano pa ji je tudi pisanje biografije Ruperta Murdocha.

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila, da bo žiriji letos predsedovala cenjena novinarka Claire Atkinson. Ta je svojo kariero posvetila poročanju o oglaševalski, medijski in marketinški industriji; v preteklosti je pisala in urednikovala pri medijih, kot so Ad Age, Broadcasting & Cable, The New York Post, NBC News in Business Insider,

trenutno pa vodi priznani medij The Media Mix. Poleg tega ji je založnik Grand Central Publishing zaupal pisanje biografije medijskega magnata Ruperta Murdocha.

»Novinarstvo ti daje sedež ob zgodovini. Poleg tega lahko intervjuvaš nekaj ekstremnih ljudi, ki jih v nasprotnem primeru ne bi nikoli srečal,« je pospremila vabilo Epice k predsedovanju žiriji.

Epica ima drugačen pristop

»Navdušena sem nad komercialnimi sporočili in načinom, kako podjetja komunicirajo z nami, pa tudi nad tem, kako se ljudje na oblasti pogovarjajo z mediji in kako mediji odgovarjajo,« pravi. Ideja Epice, da dela ocenjujejo le novinarji, ji je zelo všeč: »Tako kot novinarji želijo tudi blagovne znamke vedeti, kam gre družba, saj želijo slediti kulturnim trendom, ki vplivajo na to, kako podjetja prodajajo svoje izdelke in storitve ter kje oglašujejo. Zato menim, da je novinarska žirija zelo primerna za podeljevanje oglaševalskih nagrad.«

Prijave za nagrade Epica so odprte do 11. oktobra 2024. Med v žiriji sodelujočimi mediji je že dolga leta tudi Marketing magazin; tudi tokrat bo nabor prijavljenih del ocenjevala njegova novinarka Kaja Kovič.

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji