outstanding4
Aktualno

Prejemniki nagrad Outstanding 2021 bodo znani 17. marca 2022

Čeprav je žirija že odločila, kdo so zmagovalci 11. tekmovanja Outstanding za presežke v zunanjem oglaševanju, jih bodo organizatorji razkrili šele 17. marca 2022 na podelitvi nagrad na Ljubljanskem gradu.

Strokovna žirija, ki ji je predsedoval Žare Kerin, kreativni direktor na Futuri DDB, je svoje delo opravila že januarja. S podelitvijo nagrad so organizatorji, podjetje Europlakat, zaradi protikoronskih ukrepov, ki so veljali še do pred kratkim, želeli nekoliko počakati in podeliti nagrade v živo. »Letos smo se odločili počakati v upanju na ugodnejše epidemiološke razmere, ker pa izvedba prireditve v Operi ni bila možna, smo podelitev nagrad prestavili na Ljubljanski grad. Podelitev smo načrtovali v času, ko so bile razmere še precej negotove in smo morali omejiti število gostov. Verjamemo, da se bodo naši gostje odlično počutili tudi na dogodku na Ljubljanskem gradu, kjer nam bodo kot vedno družbo delali tudi ugledni glasbeni gostje. Seveda bomo o nagrajencih sproti poročali tudi preko naših kanalov na družbenih omrežjih. Za prihodnje leto pa si srčno želimo, da bomo nagrade Outstanding spet lahko podelili pred širšim občinstvom in da bomo znova lahko organizirali tudi zabavo. Opera je že rezervirana in pogodba podpisana,« je povedal Urban Korenjak, vodja trženja pri Europlakatu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji