mm
Aktualno

Premiera mednarodnega projekta Solaire Tables v Sloveniji

Globalna blagovna znamka šampanjcev Veuve Clicqout je izbrala Slovenijo za premiero projekta Solaire Tables, s katerim želijo prestižno pijačo približati širši javnosti in tako dodatno povečati doseg.

Opolnomočenje žensk po vzoru Madame Clicqout

Projekt Veuve Clicquot Solaire Tables je znana francoska hiša šampanjcev vzpostavila z namenom oblikovanja skupnosti kreativnih in drznih chefinj, ki delujejo v osrednji Evropi. Prvi mojstrski kuharici, izbrani za projekt, sta Slovenki Sabina Repovž iz Gostilne Repovž v Šentjanžu in Ksenija Mahorčič iz Gostilne Mahorčič v Rodiku, ki sta za otvoritveno večerjo pripravili pethodno večerjo. Ta se je spojila s prestižnimi šampanjci Veuve Clicquot, ki sta jih izbrala someljeja Urška Repovž in Martin Mahorčič.

Nora Szegedi, regijska vodja blagovne znamke za osrednjo Evropo v skupini Moët Hennessy, je pojasnila, da se izraz solaire nanaša na ikonično rumeno barvo, ki je od leta 1887 najbolj reprezentativen znak tega šampanjca. Predstavlja namreč vzhajajoče sonce kot simbol novega dne in novih priložnosti ter izraža prepričanje podjetnice in inovatorke Madame Clicquot, ki je pri 27-ih letih prevzela proizvodnjo šampanjca Veuve Clicquot.

Regijski projekt približevanja šampanjca širši javnosti

Projekt Solaire Tables bo potekal dve leti v petih državah – poleg Slovenije še na Hrvaškem, v Romuniji, Bolgariji in na Madžarskem. Izbora chefinj in organizacije projekta sta v Sloveniji prevzeli Valentina Berlec in Assia Moussi, predstavnici blagovnih znamk skupine Moët-Hennessy za Slovenijo iz podjetja Merit HP. »Poleg tega, da se Ksenija in Sabina odlično ujemata s solaire kulturo, ki jo gojimo, smo ju izbrali tudi zato, ker sta njuni restavraciji nosilki zelene Michelinove zvezdice za trajnost v gastronomiji. Tudi to je namreč vrednota, ki si jo delita z blagovno znamko Veuve Clicquot,« je izpostavila Berleceva.

Dolgoročen cilj projekta je, da bi postali posebni meniji Solaire Tables v prihodnje na voljo gostom izbranih gostiln, med njimi tudi gostilni Repovž in Mahorčič; ti bi si lahko ob določenih menijih z izbranimi jedmi privoščili šampanjce Veuve Clicquot na kozarec, saj se slednji običajno prodaja le v steklenicah.

 

Več o blagovni znamki Veuve Clicqout, njihovi ideji Solaire Tables in premiernem dogodku v Gostilni Repovž si lahko preberete v prihodnji izdaji revije SaMMozavestno, ki izide skupaj z Marketing magazinom #509.

mmm

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji