dis
Aktualno

Prezgodaj za božične oglase? Disney pravi, da ne.

V prvih novembrskih dneh so pri Disneyju že predstavili letošnji božični oglas. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.

V prvem oglasu iz leta 2020 smo spremljali zgodbo Nicole, njene babice in njunih prazničnih običajev, v drugem iz leta 2021 pa zgodbo o tem, kako se Nicole in njenima otrokoma pridruži njen novi mož. Letos se zgodba zaključi z oglasom, ki so ga poimenovali »Darilo« (»The gift«). V njem vidimo, da družina pričakuje dojenčka, s čimer ima najmlajša članica nekaj težav. Te na srečo izzvenijo, ko mama dojenčka prinese domov in veseli prazniki se lahko začnejo.

»Vedno si prizadevamo, da bi bile družine v naših oglasih čim bolj univerzalne in bi se z njimi lahko poistovetilo čim več ljudi. Mislim, da nam to dobro uspeva in da nam je uspelo tudi z letošnjim božičnim oglasom,« je o njem povedala Sarah Fox, podpredsednica marketinga in komunikacij pri Disneyju. Dodaja, da je bila odločitev za trilogijo odlična, saj so v treh letih lepo razvili like, občinstvo pa je Nicolino družino vzljubilo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji