Prezgodaj za božične oglase? Disney pravi, da ne.
V prvih novembrskih dneh so pri Disneyju že predstavili letošnji božični oglas. Z njim zaključujejo trilogijo oglaševalske akcije »Od naše družine vaši« (»From our family to yours«), s katero so začeli pred dvema letoma.
V prvem oglasu iz leta 2020 smo spremljali zgodbo Nicole, njene babice in njunih prazničnih običajev, v drugem iz leta 2021 pa zgodbo o tem, kako se Nicole in njenima otrokoma pridruži njen novi mož. Letos se zgodba zaključi z oglasom, ki so ga poimenovali »Darilo« (»The gift«). V njem vidimo, da družina pričakuje dojenčka, s čimer ima najmlajša članica nekaj težav. Te na srečo izzvenijo, ko mama dojenčka prinese domov in veseli prazniki se lahko začnejo.
»Vedno si prizadevamo, da bi bile družine v naših oglasih čim bolj univerzalne in bi se z njimi lahko poistovetilo čim več ljudi. Mislim, da nam to dobro uspeva in da nam je uspelo tudi z letošnjim božičnim oglasom,« je o njem povedala Sarah Fox, podpredsednica marketinga in komunikacij pri Disneyju. Dodaja, da je bila odločitev za trilogijo odlična, saj so v treh letih lepo razvili like, občinstvo pa je Nicolino družino vzljubilo.