zz
Aktualno

Pri Hyundaiju marketing po novem delijo na »kreativnega« in »učinkovitostnega«

Hyundai Motor America je prestrukturiral svoj marketinški oddelek in vlogo glavnega direktorja za marketing razdelil na kreativno in učinkovitostno.

Angela Zepeda, dolgoletna Hyundaijeva glavna direktorica marketinga, bo po novem nastopila kot glavna kreativna direktorica, ki bo skrbela za ustvarjalno plat marketinga, torej razvoj konceptov in idej, vodenje kreativnega procesa, iskanje navdiha in izboljševanje izkušnje potrošnikov, globalni podpredsednik marketinga Sean Gilpin pa dodatno prevzema vlogo podpredsednika za marketinško učinkovitost in bo skrbel za medijski zakup, upravljanje odnosov s strankami, finančno upravljanje in digitalne rešitve.

Spremembe na trgu zahtevajo spremembe v podjetjih

V sporočilu za javnost so zapisali, da je do prestrukturiranja prišlo zaradi sprememb vedenja, potreb in nakupnih poti potrošnikov; marketinške poti želijo približati sodobnim potrošnikom z zanimivimi kreativnimi rešitvami, ki temeljijo na podatkih in prodajnih rezultatih.

Hyundaijevo prestrukturiranje marketinškega oddelka v kreativno in učinkovitostno (performance) enoto dokazuje, kako se vloga marketinških direktorjev spreminja. Starbucks in General Mills sta še dva primera podjetij, ki si prizadevajo za posodobitev funkcije direktorja marketinga, da bi izboljšali izkušnjo potrošnikov in predrugačili strukturo blagovnih znamk.

Avtomobilski trg je poln hrupa

»Od električnih vozil in hibridov do tehnoloških inovacij, avtomobilski trg je nasičen z informacijami in (pre)poln hrupa. Vse to lahko stranke hitro zmede in jih celo odvrača od ključnega sporočila blagovne znamke. Prestrukturiranje nam bo omogočilo gradnjo marketinških poti na podlagi podatkov in učinkovitosti, kar nam bo pomagalo, da se prebijemo v ospredje avtomobilske industrije,« je v sporočilu za javnost zapisal izvršni direktor Hyundai Motor America Randy Parker.

Ravno prejšnji teden je matična družba Hyundai Motor Co. poročala o najvišjih četrtletnih prihodkih v zgodovini podjetja, kar je posledica tudi dobre prodaje v Severni Ameriki. Prodaja električnih avtomobilov je sicer upadla, povpraševanje po hibridnih modelih pa se še naprej povečuje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji