golden drum
Aktualno

Prijave na Zlati boben so odprte

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vabi oglaševalce, agencije, medijske agencije in druge strokovnjake za tržno komuniciranje, da prijavijo svoja dela.

Prijave na tekmovanje bodo sprejemali do 21. avgusta 2023. Prijavitelji lahko prijavijo vsa dela, ki so bila objavljena, predvajana ali prvič izvedena med 16. avgustom 2022 in 21. avgustom 2023, nagrade pa bodo slavnostno podeljene na dogodku, ki bo 10. oktobra 2023 v Portorožu.

Več novosti, vabljeni kreativci z vsega sveta

Festival je letos odprl prijave še za Dansko, Norveško, Švedsko in Švico, k tekmi pa dodal tudi povsem nov tekmovalni steber , in sicer kreativno medijsko odličnost. Namenjen je kreativnim delom z izjemno medijsko strategijo, ciljem in izvedbo. Z njim festival uvaja tudi novo nagrado za najboljšo medijsko agencijo leta.

Na novo je tekmovanju dodana tudi sekcija »Game Changer«, namenjena akcijam, ki izzivajo tradicionalne načine oglaševanja. To je tudi edina sekcija, ki je odprta za dela z vsega sveta.

Prijavitelji lahko svoja dela prijavijo v šest različnih sekcij: enokanalne komunikacije, večkanalne komunikacije, obrtna odličnost, kreativna medijska odličnost, kreativna poslovna odličnost in posebna sekcija vseh žirij.

Dela bo ocenjevalo 66 članov žirije iz regije in širše okolice, polovico žirije pa sestavljajo ženske. V žirijah je tudi nekaj slovenskih predstavnikov, in sicer Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT, Goran Radinović, kreativni direktor, umetniški direktor in ustanovitelj Aritmije, Melanja Korošec, direktorica globalne blagovne znamke Elan, in Tina Sračnjek, projektna vodja za trženje digitalnih vsebin pri Slovenski turistični organizaciji.

Tekmovanje za mlade bobnarje

Mladi kreativci do 30. leta starosti imajo tudi letos priložnost preizkusiti in pokazati svoje sposobnosti na tekmovanju za mlade bobnarje, ki vsako leto poteka v sklopu festivala Zlati boben v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo.

Letošnji natečaj so naslovili »Zmenek z mojstrovino«. Petčlansko žirijo tekmovanja mladih bobnarjev bo vodil Mykola Kovalenko, ustanovitelj in direktor oblikovanja Mykola Kovalenko Studio iz Ukrajine/Slovaška. V žiriji bo tudi Katja Nared, projektna vodja vsebinskega marketinga v Slovenski turistični organizaciji.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji