bla
Aktualno

Priloga MM: V zavarovalnici Generali že 25 let predani svojim strankam

Ob 25 letih delovanja zavarovalnice Generali v Sloveniji smo skupaj pripravili posebno publikacijo, ki pripoveduje Generalijevo zgodbo, zgodbo o njegovem razvoju in rasti, iz katere je razvidna stalna in nespremenljiva zavezanost svojemu poslanstvu.

Prilogo si lahko v formatu .pdf prenesete na povezavi.

Začetki Skupine Generali segajo v leto 1831, ko je Trst zajelo uničujoče neurje,ki je ogrozilo varnost tamkajšnjih prebivalcev. Skupina podjetnikov je takrat prišla do vizionarske ideje, da bi prebivalcem ponudili nova zavarovanja, poleg zavarovanja ladijskih tovorov, ki so takrat prevladovali, še požarna zavarovanja, zavarovanja pred točo in življenjska zavarovanja. Zavarovalnicase je hitro širila in v svoji skoraj dvestoletni zgodovini uspešno kljubovala številnim političnim in gospodarskim pretresom. Danes je Skupina Generali med najpomembnejšimi globalnimi igralci v zavarovalniški panogi, saj deluje v 50-ih državah sveta s preko 72.000 zaposlenimi.

V letu 2022 zavarovalnica Generali obeležuje že 25 let, odkar je prisotna na slovenskem trgu, na katerem krepi svoj položaj in soustvarja slovensko zavarovalniško krajino. V Sloveniji je na marsikaterem področju orala ledino in izkazovala svojo inovativnost; med drugim je prva na trgu strankam ponudila sklenitev avto zavarovanja po telefonu, prva je nagrajevala varne voznike, prvi so imeli zavarovalniški klub ugodnosti in prvi so ponudili spletno zavarovalnico. Ob svoji 25-letnici je Generali v sodelovanju z Marketing magazinom pripravil posebno publikacijo, ki pripoveduje Generalijevo zgodbo, zgodbo o njegovem razvoju in rasti, iz katere je razvidna stalna in nespremenljiva zavezanost svojemu poslanstvu. Inovativnost, skrb za varnost in preventivo v družbi ter skrb za zaposlene so namreč ključni gradniki njihovega uspeha že vse od začetkov v Trstu.

Kot pravi Vanja Hrovat, predsednica uprave zavarovalnice Generali, za stranko niso več le zavarovalnica, temveč njen vseživljenjski partner, ki ji stoji ob strani v vsaki življenjski situaciji. Takšno percepcijo med ljudmi so dosegli tudi s pomočjo številnih izvirnih oglaševalskih akcij in marketinških pobud, ki so vrhunec dosegle s komunikacijo ob zahtevni združitvi zavarovalnic Generali in Adriatic Slovenica, za kar so bili tudi večkrat nagrajeni. Verjamemo, da vam bo zgodba o Generaliju in njegovi 25-letnici v Sloveniji v navdih, saj dokazuje, da se lahko tudi povsem nov igralec na trgu zavihti med najboljše, če konsistentno in predano sledi svojim vrednotam, ki ga ločujejo od drugih.

Prilogo si lahko v formatu .pdf prenesete na povezavi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji