primark
Aktualno

Primark predstavil prvo linijo oblačil za menopavzo

Irska trgovinska veriga je kot prva postavila na police kolekcijo ženskih oblačil, ki pomaga s posebno inovativno tehnologijo hlajenja ublažiti tipične znake menopavze, kot so vročinski oblivi.

Oblačila iz kolekcije so razvijali dve leti, izdelana pa s pomočjo pametne tehnologije. Narejena so iz recikliranih najlona in poliestra (tako kot drugi kosi z oznako Primark Cares), obema materialoma pa so dodali še naravna vlakna, ki odvajajo vodo, nevtralizirajo vonj po znoju in pomagajo ženskam pri hlajenju oziroma uravnovešanju telesne temperature. Inovativna mešanica materialov ima nad seboj še protibakterijsko prevleko.

Kolekcija vsebuje 14 kosov oblačil, cene pa se gibljejo med 8 in 14 evrov. Med njimi najdemo pajkice za oblikovanje spodnjega dela telesa, kratke hlače, ki ne dopustijo drgnjenja stegen, natikače, majice s kratkimi in dolgimi rokavi, več vrst spodnjega perila, pižame in spalne srajce. Po besedah trgovca se bodo lahko ženske v tem obdobju življenja vedno počutile sveže, neutesnjene in naspane.

Tržnokomunikacijska akcija za novo kolekcijo bo potekala na družbenih omrežjih in s komunikacijo na prodajnih mestih. Cilj akcije pa je tudi ženskam zagotoviti čim več informacij o tej tematiki. Ann-Marie Cregan, direktorica marketinga pri Primarku, je dejala: »Zavedamo se številnih različnih izzivov, ki jih ženskam lahko predstavlja menopavza. Naša splošna ambicija je podpirati ženske v vseh njihovih življenjskih obdobjih in se spopadati z vsakodnevnimi tabuji. Tako smo ugotovili, da mnogo informacij določenih izdelkov sploh ni na trgu in to smo hoteli spremeniti. Po dveh letih razvoja in testiranja smo na trg poslali inovativne izdelke za ženske v menopavzi. Ti izdelki lajšajo najpogostejše simptome menopavze, tudi najbolj pogostega med njimi, vročinske oblive.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji