Pristop po poletju že v polnem naletu
Pristopovo poletje ni bilo nič kaj kislo-kumarično, saj ga je bolj kot počivanje zaznamovalo nabiranje zaleta na velik jesenski nalet.
Kaja Kovič
Jesen je čas, ko po poletnem zatišju oglaševalci s pomočjo agencij predstavljajo nove jesenske oglaševalske akcije. Za temi projekti se skriva veliko dela, pravijo v agenciji Pristop, zato poleti ne počivajo. »Po osvojenem natečaju za NIJZ bodo jeseni s celostnima kampanjama ozaveščanja opozarjali na prenos okužb in pomen duševnega zdravja. S sloganom 'Prijazno do zdravja vseh' bodo kazali, kakšen je novi zdravstveni bonton, hkrati pa odpirali še težjo temo, ki se dotika vseh, vse bolj pa mladih – duševno zdravje,« opišejo projekt, s katerim so se veliko ukvarjali.
Kako do ciljne skupine, ki rajši gleda v telefon kot v oči?
V agenciji se zavedajo, da je duševno zdravje težavna tema; o stiskah, ki jih ljudje nosijo v sebi, ne govorijo radi, ciljna skupina, ki rajši gleda v telefon kot v oči, pa še manj. »V spletni svetovalnici tosemjaz.net lahko mladi svoje težave in občutke delijo na njim ljubši, asocialen način in jih preprosto natipkajo. To dejstvo smo natipkali tudi na vsa sporočila v naši kampanji, relevantnost sporočil pa podkrepili z izseki zapisov mladih, ki so svoje stiske že delili,« opišejo, kako so se približali ciljni skupini kampanje NIJZ.
Dolgoročno sodelovanje s Telekomom Slovenije
Pristop je obnovil dolgoročno sodelovanje s Telekomom Slovenije in sporočilo prve kampanje, s katero se v velikem slogu skupaj vračajo na oglaševalski parket, je: »Nekatere stvari je pač pomembno deliti. Še preden jih delimo, pa jih moramo doživeti sami. Ko preizkusiš, preprosto veš.« V oglaševalski akciji so z igralcem Sebastianom Cavazzo in njegovimi nevoščljivimi sosedi na svež, humoren način pokazali pomen tega, da stvari najprej preizkusimo in šele nato sodimo.
Avtomobili, ribe, tehnološke inovacije
Poleg sodelovanja z NIJZ-jem in Telekomom Slovenije so v agenciji izpostavili še druge pomembne projekte, ki so ali še bodo zaznamovali njihovo jesen. S celovitim podpiranjem pomembnejših avtomobilskih znamk pripravljajo kar nekaj novosti in več svežih oglasov, prav tako vnašajo svežino v sodelovanje z blagovno znamko Delamaris, katere ribje solate so umestili v presenetljivo okolje. Ribe so spakirali v pohodno opremo in na (narodno)zabaven način prikazali »Ribe so za v hribe!« Pri tem ne pozabijo omeniti, da so pravkar uspešno zaključili sejemsko predstavitev Gorenja na sejmu IFA v Berlinu, kjer so s kreativno zasnovo in produkcijo blagovni znamki pomagali v najboljši luči prikazati novosti, ki vplivajo na prihodnost. Za konec so za MM povedali, da imajo velika pričakovanja tudi od akcije za Tuš, čeprav za zdaj o njej še ne smejo izdati preveč: »Le, da se zelo lepo sestavlja!«