mm
Aktualno

Pristop po poletju že v polnem naletu

Pristopovo poletje ni bilo nič kaj kislo-kumarično, saj ga je bolj kot počivanje zaznamovalo nabiranje zaleta na velik jesenski nalet.

Jesen je čas, ko po poletnem zatišju oglaševalci s pomočjo agencij predstavljajo nove jesenske oglaševalske akcije. Za temi projekti se skriva veliko dela, pravijo v agenciji Pristop, zato poleti ne počivajo. »Po osvojenem natečaju za NIJZ bodo jeseni s celostnima kampanjama ozaveščanja opozarjali na prenos okužb in pomen duševnega zdravja. S sloganom 'Prijazno do zdravja vseh' bodo kazali, kakšen je novi zdravstveni bonton, hkrati pa odpirali še težjo temo, ki se dotika vseh, vse bolj pa mladih – duševno zdravje,« opišejo projekt, s katerim so se veliko ukvarjali.

Kako do ciljne skupine, ki rajši gleda v telefon kot v oči?

V agenciji se zavedajo, da je duševno zdravje težavna tema; o stiskah, ki jih ljudje nosijo v sebi, ne govorijo radi, ciljna skupina, ki rajši gleda v telefon kot v oči, pa še manj. »V spletni svetovalnici tosemjaz.net lahko mladi svoje težave in občutke delijo na njim ljubši, asocialen način in jih preprosto natipkajo. To dejstvo smo natipkali tudi na vsa sporočila v naši kampanji, relevantnost sporočil pa podkrepili z izseki zapisov mladih, ki so svoje stiske že delili,« opišejo, kako so se približali ciljni skupini kampanje NIJZ.

Dolgoročno sodelovanje s Telekomom Slovenije

Pristop je obnovil dolgoročno sodelovanje s Telekomom Slovenije in sporočilo prve kampanje, s katero se v velikem slogu skupaj vračajo na oglaševalski parket, je: »Nekatere stvari je pač pomembno deliti. Še preden jih delimo, pa jih moramo doživeti sami. Ko preizkusiš, preprosto veš.« V oglaševalski akciji so z igralcem Sebastianom Cavazzo in njegovimi nevoščljivimi sosedi na svež, humoren način pokazali pomen tega, da stvari najprej preizkusimo in šele nato sodimo.

Avtomobili, ribe, tehnološke inovacije

Poleg sodelovanja z NIJZ-jem in Telekomom Slovenije so v agenciji izpostavili še druge pomembne projekte, ki so ali še bodo zaznamovali njihovo jesen. S celovitim podpiranjem pomembnejših avtomobilskih znamk pripravljajo kar nekaj novosti in več svežih oglasov, prav tako vnašajo svežino v sodelovanje z blagovno znamko Delamaris, katere ribje solate so umestili v presenetljivo okolje. Ribe so spakirali v pohodno opremo in na (narodno)zabaven način prikazali »Ribe so za v hribe!« Pri tem ne pozabijo omeniti, da so pravkar uspešno zaključili sejemsko predstavitev Gorenja na sejmu IFA v Berlinu, kjer so s kreativno zasnovo in produkcijo blagovni znamki pomagali v najboljši luči prikazati novosti, ki vplivajo na prihodnost. Za konec so za MM povedali, da imajo velika pričakovanja tudi od akcije za Tuš, čeprav za zdaj o njej še ne smejo izdati preveč: »Le, da se zelo lepo sestavlja!«

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji