»Programi zvestobe so pritegnili in nam pomagali obdržati stranke.«
V ameriškem podjetju Expedia, ki se ukvarja s spletni potovalnimi nakupi za končne kupce in manjša poslovna potovanja, so opazili, da so za njihovo rast ključni programi zvestobe.
Kaja Kovič
Izvršni direktor Peter Kern je na letnem srečanju vlagateljem oznanil, da bo podjetje nadaljevalo s svojo marketinško strategijo vlaganja v lastne kanale, ki pritegnejo zaželene in dolgoročno pripadne stranke, namesto da »lovijo« enkratne transakcije. Prav zaradi tega bodo v prihodnje še bolj osredotočeni na programe zvestobe.
Rezultati poslovanja govorijo zase
Expedia je v leto 2023 vstopila z 10 odstotkov več aktivnih uporabnikov programa zvestobe kot katero koli drugo leto. V zadnjih treh mesecih leta se je število novih kupcev, ki so takoj postali člani programa zvestobe, povečalo za kar 60 odstotkov v primerjavi z letom 2019. V primerjavi z ostalimi kupci naj bi »zvesti člani« ustvarjali dvojni bruto dobiček in večkrat ponavljali nakupe.
»Jasno smo dokazali, da znamo pritegniti in obdržali prave stranke in naši poslovni izid bo vse bolj odražal to,« je povedal na sreačnju.« Kljub mnogim krizam, ki nas pestijo, brez težav trdim, da še naprej opažamo, da ljudje dajejo prednost potovanjem pred skoraj vsem,« je zaključil.