Projekt »Delati z rakom«, nagrajen s kanskim levom, vabi k sodelovanju
Organizacija Working with Cancer in Publicis Group vabita k sodelovanju celotno oglaševalsko industrijo in druge posameznike, da pomagajo soustvarjati globalno oglaševalsko akcijo, podprto s stomilijonskim proračunom.
Začelo se je s pompozno predstavitvijo projekta na gospodarskem forumu v Davosu, nadaljevalo s kampanjo na odmevnem Super Bowlu, pred kratkim pa je projekt »Delati z rakom« osvojil še veliko nagrado za dobra dela na področju zdravja na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. K sodelovanju se je do zdaj zavezalo več kot 600 podjetij (med njimi tudi nekatere vlade, na primer francoska) s skupno več kot 20 milijoni zaposlenih. Tako je organizacija Working with Cancer postala globalna medpanožna koalicija, ki spodbuja družbeni napredek v različnih kulturah, da bi odpravila stigmatizacijo raka na delovnem mestu. Tu pa se njihovo delo ni zaključilo, potenciali in želje ustvarjalcev so veliko večji.
Globalna pobuda Big C za vse kreativce
V času kanskega festivala kreativnosti je svoje moči in ideje združilo več kreativnih direktorjev, ki so se dogovorili, da bodo s skupnimi močmi delovali za odpravo stigme raka na delovnem mestu. Ni ostalo le pri besedah, saj so pred kratkim odprli prijave v program in sodelovanje v kampanji, ki je do zdaj vplivala že na življenja štirih milijard ljudi. Njihovo poslanstvo je nasprotovati delovnim stigmam in negotovostim pri ljudeh, obolelih za rakom. Ljudi vabijo, da soustvarijo 100 milijonov dolarjev vredno celostno oglaševalsko akcijo, ki se bo začela na svetovni dan boja proti raku 2024.
Ocenjevanje prispelih predlogov bo v rokah višjih kreativnih direktorjev in strategov iz petih agencijskih holdingov; to so Susan Credle, globalna predsednica in globalna kreativna direktorica pri FCB, Chaka Sobhani, globalni kreativni direktor pri Leo Burnett, Luiz Sanches, globalni kreativni direktor pri BBDO, Judy John, globalna kreativna direktorica pri Edelmanu, in Debbi Vandeven, globalna kreativna direktorica pri VMLY&R.
Rok za oddajo kreativnih predlogov je petek, 15. september, zmagovalce pa bodo razglasili konec oktobra. Zmagovalci bodo med drugim prejeli tudi kotizacijo za festival Cannes Lions 2024.