mm
Aktualno

PROSTA ŠE ZADNJA MESTA NA AKADEMIJI UDO

Bliža se začetek naslednje izvedbe izobraževanja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu – akademije za upravljavca družbenih omrežij (Akademija UDO).

BREZ DRUŽBENIH OMREŽIJ DANES VEČ NE GRE

Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, kar smo upoštevali pri snovanju programa. To pomeni, da je a) zasnovan praktično in b) času primerno nadgrajen.

3 LETA, 15+ GENERACIJ, 350+ UDELEŽENCEV

Postanite strokovnjak za upravljanje najbolj priljubljenih družbenih omrežij. V okviru 44-urnega celovitega programa z izbranimi predavatelji se boste naučili ali pa izboljšali upravljanje Facebooka, Instagrama, X-a (nekdanji Twitter), LinkedIna, YouTuba in TikToka.

VPOGLED V ŠIRINO MARKETINGA IN ZELO SPECIFIČNA ZNANJA ZA DRUŽBENA OMREŽJA

Program je prvenstveno namenjen podjetjem, manjšim ali večjim, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in poslovanje podjetja.

Začetek izobraževanja je že 3. oktober 2023, na voljo pa so še zadnja mesta. Več informacij o programu, predavateljih in urniku najdete na: www.udo-smm.si/zaposleni

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji