swede
Aktualno

Prva velika nagrada v Cannesu za McCann Stockholm in skupino I&F iz Beograda

Prvo veliko nagrado na festivalu v Cannesu je osvojila kampanja »Pojejte Šveda« (»Eat the Swede«).

Delo so v McCann Stockholm (ki je v lasti skupine I&F iz Beograda) zasnovali za švedsko prehransko zvezo (SFF). Imelo je velik vpliv na javnost in sprožilo razpravo o trajnosti in prehrani svetovnega prebivalstva. Eden od načinov, ki jih priporoča Švedska prehranska zveza, je »Svegan« (oz. »Go Swegan«), program, ki temelji na sprejemanju zdrave prehrane in trajnostnih praks. V 18-minutnem satiričnem dokumentarnem filmu »Pojejte Šveda« igra svetovno znani igralec Alexander Skarsgard.

swede1

Kot pravi Srđan Šaper, ustanovitelj skupine I&F, se je pri tem projektu vse »poklopilo«. »Ta nagrada je rezultat skupne energije vseh, ki so sodelovali pri projektu in so verjeli, da bi kampanja lahko pritegnila pozornost javnosti in sprožila razpravo o tako pomembnem vprašanju, kot sta trajnost in ohranjanje planeta. Ustvarjalne ideje prinašajo spremembe in naša panoga ima sposobnost in odgovornost za ustvarjanje kampanj, ki lahko spremenijo svet,« je med drugim povedal.

šaper

Poleg velike nagrade je kampanja osvojila še srebrnega kanskega leva v kategoriji zabave ter srebrnega kanskega leva v kategoriji zdravje in dobro počutje in je v ožjem izboru v še sedmih kategorijah.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji