Publicis Groupe je holding leta po izboru AdAge
Ameriška marketinška revija AdAge je Publicis Groupe imenovala za holding leta.
AdAge v okviru svojega letnega pregleda List & Creativity Awards podeljuje priznanja »napredno mislečim voditeljem, vrhunskim agencijam in kreativnim inovatorjem«, ki si prizadevajo za »kreativnost, ki spreminja igro, za drzno voditeljstvo in ki pomagajo usmerjati industrijo v nove smeri«. V letu 2022 je AdAge v tekmovanje prvič vključil katergorijo »holding leta« in v njej je zmagal prav Publicis Groupe.
Publicis Groupe zaposluje preko 80.000 ljudi v več kot 100 državah, tudi v Sloveniji, in je pred kratkim postal največja in s 15,5 milijarde evrov najvrednejša svetovna agencijska skupina po tržni kapitalizaciji. Arthur Sadoun, predsednik in izvršni direktor Publicis Groupe, je o pogumno prehojeni poti poslovne preobrazbe v zadnjih petih letih povedal, da si naziv holding leta štejejo v veliko čast. »Pri Publicis Groupe smo v zadnjih letih naredili kar nekaj drznih korakov, na primer vzpostavitev in pospeševanje Power of One za zagotavljanje celostnih kreativnih rešitev, na novo smo pozicionirali Publicis Sapient, potem je bil tu še nakup podjetja Epsilon, ne pozabimo pa niti na izgradnjo platforme Marcel, ki je med krizo covida-19 rešila na tisoče delovnih mest, danes pa postaja osrednje orodje za naša prizadevanja v podporo, zaščito in premestitev naših ekip v Ukrajini. Pot ni bila lahka, a je bilo vredno.«
Prestižni naziv holdinga leta dopolnjujejo še nekatera druga priznanja revije AdAge za več agencij Publicis Groupe, in sicer za medijsko agencijo leta (Spark Foundry), podatkovno-analitično agencijo leta (Digitas), najbolj izstopajočo agencijo leta (BBH and The Community) in za izvršnega direktorja leta, ki ga je dobil Amani Duncan (BBH).