Publicis spremenil piškote Oreo v roza barvo
Od črno-bele do črno-roza kombinacije: Publicis Groupe Indonezija je za azijski trg ustvaril omejeno izdajo piškotkov Oreo roza barve, in sicer v sodelovanju s K-pop skupino Blackpink.
Kaja Kovič
Priljubljeni piškotki Oreo so s pomočjo agencije Publicis Groupe Indonezija združili moč s K-pop senzacijo Blackpink ter njihovim oboževalcem ponudili dva nova okusa piškotov, ki ju je navdihnila štiričlanska dekliška skupina. Ena različica piškotov bo vsebovala roza jagodni nadev, druga pa kremno polnilo iz temne čokolade. Novo preobleko pa bodo imeli tudi ostali, običajni okusi piškotov.
Ob predstavitvi nove preobleke je agencija vzpostavila oglaševalsko akcijo #OREOBLACKPINK. Integrirana »vseazijska« akcija vsebuje televizijski oglas, spletno oglaševanje, aktiavacije na družbenih omrežjih, piarovska dela ter fizične aktivacije preko embalaže. Ta omogoča milijonom oboževalcev skupine Blackpink dostop do na novo ustvarjenega sveta OREO X BLACKPINK in prilagojenih kratkih filmov, ki jih poganja umetna inteligenca. V vsakem paketu omejene izdaje pa bodo oboževalci dobili tudi 10 zbirateljskih slikovnih kartic.