a
Aktualno

Publicis spremenil piškote Oreo v roza barvo

Od črno-bele do črno-roza kombinacije: Publicis Groupe Indonezija je za azijski trg ustvaril omejeno izdajo piškotkov Oreo roza barve, in sicer v sodelovanju s K-pop skupino Blackpink.

Priljubljeni piškotki Oreo so s pomočjo agencije Publicis Groupe Indonezija združili moč s K-pop senzacijo Blackpink ter njihovim oboževalcem ponudili dva nova okusa piškotov, ki ju je navdihnila štiričlanska dekliška skupina. Ena različica piškotov bo vsebovala roza jagodni nadev, druga pa kremno polnilo iz temne čokolade. Novo preobleko pa bodo imeli tudi ostali, običajni okusi piškotov.

Ob predstavitvi nove preobleke je agencija vzpostavila oglaševalsko akcijo #OREOBLACKPINK. Integrirana »vseazijska« akcija vsebuje televizijski oglas, spletno oglaševanje, aktiavacije na družbenih omrežjih, piarovska dela ter fizične aktivacije preko embalaže. Ta omogoča milijonom oboževalcev skupine Blackpink dostop do na novo ustvarjenega sveta OREO X BLACKPINK in prilagojenih kratkih filmov, ki jih poganja umetna inteligenca. V vsakem paketu omejene izdaje pa bodo oboževalci dobili tudi 10 zbirateljskih slikovnih kartic.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji