bla
Aktualno

Raziskovanje Nove Zelandije

Novozelandska turistična organizacija se po dvoletnem »mrku« zaradi pandemije vrača z oglaševalsko akcijo, kjer ciljajo na popotnike, ki jih zanima tudi lokalna kultura.

V oglasu »If you seek«, ki je delo agencije DDB, dobimo vpogled v Aotearoo, kot Maori imenujejo Novo Zelandijo. Za razliko od številnih turističnih oglasov v tem niso pozabili na svoje avtohtone prebivalce in njihove običaje. Kar pa seveda ne pomeni, da vas naravne lepote Nove Zelandije v videu ne bodo pustile brez besed.

»Ciljamo na turiste, ki si želijo globlje raziskati Novo Zelandijo in bi na ta način v naš turistični sektor prispevali veliko več kot pa še ekonomsko. To so popotniki, ki si želijo spoznati našo kulturo in družbo ter priti v stik z okoljem na spoštljiv način,« je povedal René de Monchy, direktor Novozelandske turistične organizacije.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji