»Razturi na maturi«
Platforma za dijake Razturi na maturi, ki na slovenskem trgu deluje dobri dve leti, septembra vstopa še na nemški trg. Kako jim je uspel takšen preboj, je za MM razložila vodja platforme in soustanoviteljica podjetja.
Kaja Kovič
Digitalno orodje, ki ga dijaki uporabljajo za doseganje boljših učnih rezultatov in ob maturi, je ekipa iz podjetja Wise Up z drugačnim imenom (Wise Ed; Ed kot education – izobraževanje) zagnala še v Nemčiji. Pri nas so ga vzpostavili tik pred začetkom epidemije, danes pa ga uporablja 12 odstotkov slovenskih dijakov. Na njem uporabniki najdejo ves potreben učni material – videorazlage, interaktivne vaje, zapiske in webinarje, ki jih pripravljajo profesorice posameznih predmetov.
Lisa Mislej Vončina, vodja platforme Razturi na maturi in soustanoviteljica podjetja Wise Up, pove, da je povpraševanje veliko, pred kratkim pa so dobili še naložbe Silicijevih vrtičkov in dveh drugih vlagateljev, ki jim omogočajo širitev še v Nemčijo. Ciljno državo so si izbrali predvsem zato, ker ima podoben izobraževalni sistem, kot je v Sloveniji, v petih letih pa si želijo biti navzoči na večini evropskih trgov.
Organska rast kot osnova
Lisa Mislej Vončina razloži, da ima platforma zanimivo marketinško zgodbo. »Vso začetno navdušenje in prepoznavnost med dijaki smo dosegli izključno organsko, potem pa smo naredili nekaj zelo uspešnih komunikacijskih akcij na TikToku. Pri nas je namreč vsebina razdeljena nekako na tri dele: na platformi ponujamo formalno izobraževanje; na Instagramu jim nudimo 'neformalno' izobrazbo v smislu motivacije in zdravega življenjskega sloga, ki je primeren za mlade učenjake, nasvete za učenje in podobno; potem pa je tukaj še komunikacijski kanal na TikToku. Tam večinoma vzpostavljamo prvi vtis in naše sporočilo je: 'Smo ekipa strokovnjakov/profesorjev, za vas ustvarjamo kakovostne šolske vsebine, vseeno pa smo v koraku s časom, tehnologijo in trendi.' V dveh letih smo se med dijaki zelo dobro pozicionirali – kot vmesni člen med njimi samimi (torej nismo čisto njihovi prijatelji), njihovimi starši in profesorji (nismo tako strogi). Smo zanesljiv vir informacij, ki jim je vedno na voljo, jih pomiri pred testi in jih opolnomoči tako pri delu za šolo kot tudi pripravi na fakulteto in odraslo življenje.«
V podjetju za zdaj tako največ vlagajo v komunikacijo na TikToku, akcije vzpostavljajo približno vsak drugi mesec, oglašujejo pa se tudi preko sodelovanja z drugimi podjetji, ki želijo nagovarjati generacijo Z.