zz
Aktualno

Rdeč tovornjak za božič? Lidl se podaja v boj s Coca-Colo.

Trgovska veriga Lidl pogosto na igriv način posnema znane blagovne znamke in ob tem ponudi cenovno ugodnejše alternative; letos so se odločili za posnemanje Coca-Cole in njenega božičnega tovornjaka rdeče barve.

Lidl je za letošnje božične praznike našel navdih pri Coca-Coli in njenem slavnem rdečem tovornjaku. Lidlov 15-tonski rdeči tovornjak Freeway Cola (njihova alternativa gazirane pijače) bo obiskal devet mest po Veliki Britaniji (Dundee, Harrogate, Hull, Nottingham, Wolverhampton, Wrexham, Luton, Bournemouth in Southampton), kjer bo izpolnjeval praznične želje, podaril več kot 2.000 škatel daril in delil hrano. Po koncu turneje bodo obiskovalci še vedno lahko oddali svojo »božično željo«, Lidl pa bo nekaj izbranih tudi uresničil.

Ob tem so predstavili tudi božični oglas, v katerem Lidlov zaposleni vozi bleščeč rdeč tovornjak, da bi ljudem prinesel tovore »praznične čarovnije po ugodni ceni«.

Joanna Gomer, direktorica marketinga za Lidl Velika Britanija, je ob tem komentirala: »Želimo vračati družbi in naš nov tovornjak Freeway je prava pot, da se lokalnim skupnostim približamo prav do njihovega srca. Z obiskom devetih mest po državi bomo podarjali škatle z darili, brezplačne božične nakupe hrane ter izpolnjevali želje in uresničevali sanje.«

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji