kocbek
Aktualno

Red dot za oblikovanje embalaže tudi oljarni Kócbek

Med slovenskimi prejemniki nagrade za oblikovanje Red dot je tudi steklenička Luxury black bottle oljarne Kócbek. Nagrado so prejeli v kategoriji blagovnih znamk (v podkategoriji oblikovanja embalaž).

To je že tretja nagrada za stekleničko bučnega olja, ki je prejela že veliko nagrado SOF-a v skupini oblikovanje in nagrado slovenski oskar embalaže 2020. Stekleničko je ustvaril oblikovalec Gregor Žakelj, oblikovalec v studiju Visualbraingravity, gre pa za ročno pihan izdelek iz najčistejšega stekla, ki je postavljen v škatlo iz stoletnega hrastovega lesa. Zamašek steklenice je hkrati pipeta, s katero se olje nanaša na hrano po kapljicah in se ne izliva iz steklenice.

kocbek3

»Ponosni smo, da smo s svojim dolgoletnim trudom, družinsko tradicijo in prepletom odličnega sodelovanja trgu predstavili izjemen slovenski izdelek, ki zadovoljuje najvišje standarde. Za našim trudom se ne skriva nobena priznana piarovska agencija, ampak orjemo ledino na nam še neznanem oblikovalskem terenu zgolj s srcem in ljubeznijo do tega, kar počnemo že od leta 1929. Predelava bučnega olja na star, tradicionalni način je dobila svojo edinstveno zgodbo v posebej oblikovani steklenici, ki je iz najbolj neoporečnega črnega satiniranega stekla, brez primesi težkih kovin, s katero ohranja njeno notranjost – najvišjo kakovost bučnega olja pred zunanjimi vplivi,« je ob prejeti nagradi povedal Gorazd Kocbek.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji