nn meta
Aktualno

Reelsi – neizogiben del sodobnega digitalnega oglaševanja

»V svetu digitalnega marketinga so reelsi postali ključen format za oglaševanje na platformah, kot sta Instagram in Facebook,« piše Adam Nowakowski, partner kreativnih agencij za Srednjo in Vzhodno Evropo pri podjetju Meta.

Kot pravi, so z več kot 200 milijardami ogledov na dan reelsi za oglaševalce izjemno privlačni zaradi hitro rastočega občinstva in vse daljšega časa, ki ga uporabniki namenijo njihovemu ogledu. 

Medtem ko je »news feed« na Facebooku in Instagramu večinoma napolnjen z vsebino profilov, ki jim sledijo uporabniki, je nabor prikazanih reelsov personalizirana kompilacija »najboljših« kratkih videoposnetkov. Preden ustvarite oglas v tem okolju, je zato pomembno premisliti, kaj želite sporočiti in kako to sporočilo izraziti, da bo vaš oglas izstopal med drugo vsebino. Pomembno je, da je reel z oglasom prav tako zabaven kot tisti pred in po njem.

Bodite kreativni in nekonvencionalni

Da bi vaš reel izstopal iz množice vsebin, je ključno, da uporabite kreativne in nekonvencionalne pristope. Provokativni uvodi, ki pritegnejo pozornost in vzbudijo radovednost, se pri tem odlično obnesejo. Uvod lahko vsebuje dramatičen prizor, obljubo koristi ali element presenečenja. Ključno je, da se osredotočite na to, kaj ljudje želijo izvedeti in ne zgolj na to, kaj jim želite povedati. Obenem je pomembno upoštevati, da se kar 80 % reelsov predvaja z zvokom, zato izbiri glasbe posvetite posebno pozornost, saj bo ta poskrbela za ustvarjanje močnega prvega vtisa. Uporabite lahko lastne skladbe ali pa izbirate iz kolekcije Meta Sound Collection, v kateri je več tisoč brezplačnih skladb in del, ki jih lahko uporabljate.

Krajši in bolj učinkoviti oglasi

Čeprav lahko oglasi v reelsih trajajo do 15 minut, je priporočljivo, da uporabite kratke, učinkovitejše formate do 15 sekund. Takšni oglasi so primernejši za hitro posredovanje ključnega sporočila in prej pritegnejo pozornost. Če v 15-ih sekundah ne morete povedati vsega, kar želite, pa lahko za dodatne informacije uporabnike usmerite na spletno stran ali v format Instant Experience, kjer je tempo pripovedi lahko počasnejši, besedila in videoposnetki pa daljši.

Kakšen vpliv pa ima produkcijska vrednost?

Uspeh reelsov ni odvisen zgolj od visoke produkcijske vrednosti. Medtem ko lahko s kakovostno studijsko produkcijo pridobite profesionalen videz, pa se včasih enako dobro ali celo bolje obnesejo preprostejši posnetki, ustvarjeni s pametnim telefonom. Ključ do uspeha reelsov ni v popolnosti, ampak v avtentičnosti in povezanosti z občinstvom. »Lo-fi« materiali, ki namerno poudarjajo nepopolnosti, pogosto pridobijo avtentičnost, saj zmanjšajo razdaljo med blagovno znamko in potrošnikom ter pokažejo, da znamka uporablja enaka sredstva izražanja kot širše občinstvo.

Viralnost in prilagodljivost poskrbita za uspeh

Ena od največjih prednosti reelsov je njihova prilagodljivost, saj lahko z njimi hitro in preprosto ustvarite vsebine za objave na svojem profilu, hkrati pa ohranite nizke produkcijske stroške. To vam omogoča večjo kreativno svobodo in več priložnosti za eksperimentiranje. Posledično lahko hitro testirate potencial viralnosti vsebine in v primeru uspeha reel prilagodite za širše medijske kampanje ali celo televizijske oglase.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji