Revije Playboy ni več, čas je za nov poslovni model
Po 67 letih je skupina PLBY leta 2020 prenehala izdajati ikonično tiskano revijo Playboy, a v podjetju ne stagnirajo. Popolnoma so predrugačili poslovni model, v katerega so vključili vplivneže, nove načine prodaje in blockchain tehnologijo. Uspeh je tu.
Kaja Kovič
Eno leto po tem, ko so iz skupine PLBY razglasili, da ne bodo več izdajali revije Playboy, so na trgu predstavili novost, platformo, ki spominja na OnlyFans. Na njej pa ne ponujajo le vsebine ustvarjalcev, temveč tudi vplivnežev, ter obiskovalcem omogočajo dostop do njih preko naročnin ali enkratnih plačil. Za kreativno direktorico platforme Centerfold so izbrali svetovno znano pop zvezdnico Cardi B.
Plačljive vsebine, plačljivi produkti
Playboyjeva ambicija je ne le monetizirati platformo, ampak preko neposrednega stika s kupci (Direct to Consumer - DTC) spodbuditi prodajo izdelkov. Preoblikovanje blagovne znamke so zaupali novo imenovani direktorici marketinga za ustvarjalce in vplivneže, Lorraine Piretra, ki je pred tem vodila vplivnostni marketing na platformi v lasti Amazona, Twitch. Njen osrednji del strategije je dolgoročno privabljanje občinstva v skupino Playboy.
»Delo z legendarno blagovno znamko, ki je vplivala na celotno kulturno in družbeno dogajanje zadnjih 70 let, me navdušuje, nova Playboyeva strategija pa je revolucionarno utelešenje znamke Playboy,« obljublja.
Investitorji podjetja so Centerfoldu pripisali potencial, da spodbudi organsko rast oboževalcev, ki jih spreminja v stranke ter deluje kot vrh prodajnega lijaka za ostale izdelke in storitve skupine PLBY, kot so Honey Burdett, Yandy in Lovers.
Playboyeva prodaja je v letu 2021 zrasla za 131 odstotkov, opazili so porast prepoznavnosti in priljubljenosti znamke tudi pri generaciji Z.
Vstop v blockchain tehnologijo
Kot del preobrazbe poslovnega modela so v skupini PLBY razvili nove modne in erotične izdelke, uvedli digitalno naročnino, ustvarili fizične in virtualne igrice, poleg tega pa še vstopili v splet 3.0. in blockchain. Po novem namreč prodajajo NTF umetnine, ki so v letu 2021 ustvarile 12 milijonov dolarjev prihodkov za podjetje. Playboy ob tem uspehu načrtuje integracijo tehnologije veriženja blokov za več digitalnih izdelkov in dodatno razširitev svojega portfelja NFT.