Revolut s prvo večjo kampanjo, ki je menda šele začetek vsega
Digitalna bančna aplikacija Revolut želi povečati število uporabnikov in postati največja digitalna bančna storitev na svetu. Ta cilj skušajo doseči z globalno tržnokomunikacijsko akcijo »Your Way In«, ki jo začenjajo na Otoku.
Kaja Kovič
Revolut se poslovnih ciljev loteva zelo premišljeno in sistematično. Na začetku leta so povečali naložbe v marketing, trženje in analitična orodja, nato so zaposlili 45 novih tržnikov, prav tako so povečali lokalne marketinške ekipe, z izobraževanji pa so celo leto razvijali lastno kreativno in strokovno znanje. Vrhunec vsega tega je nova tržnokomunikacijska akcija, s katero želijo (za začetek) doseči na milijone britanskih potrošnikov.
Po besedah globalnega vodje integriranih medijev Quentina Luceja želi Revolut izpodbijati stereotipe o financah in pokazati potrošnikom, kako lahko prodrejo na »neznana področja«, kot so trgovanje z delnicami, kupovanje kriptovalut in plačevanje blaga v tujih valutah. »Akcija prikazuje najbolj privlačne priložnosti na področju financ. Določene naložbe so bile včasih predrage, prezapletene ali nedostopne. Želimo pokazati, da je z Revolutom vse dosegljivo.«
Na pogled zelo privlačen in zanimiv oglas gledalce popelje na potovanje po svetu, na katerem običajni ljudje uporabljajo aplikacijo Revolut, da se prebijejo skozi finančne situacije, ki bi brez Revoluta predstavljale izziv. Sporočilo naj bi opogumilo ljudi, da prestopijo k Revolutu, saj ni nič strašnega in je resnično odprt za vse, pravi Luce.
Ravno ob pravem času
Akcijo je Revolut predstavil prav v času, ko postajajo finančni izzivi zaradi gospodarskega ohlajanja vedno bolj pogosti. Vedno več potrošnikov se sooča s krizo ob povečanju življenjskih stroškov, zaradi česa bodo vse intenzivneje iskali nove načine za upravljanje financ. Zaupanje potrošnikov je avgusta doseglo najnižjo vrednost v zgodovini z oceno -44, kar je tri točke manj kot julija, poročajo z Otoka. Pričakovanja za naslednjih 12 mesecev so še slabša. »Zavedamo se, da ljudje po vsej državi iščejo nove načine za vlaganje in upravljanje svojega denarja, vse bolj cenijo finančno svobodo, poleg tega pa se povečuje splošna kriza zaradi vse višjih življenjskih stroškov,« pravi Luce.
360-stopinjska akcija
Pri ustvarjanju akcije je Revolut sodeloval z oglaševalsko agencijo Wieden+Kennedy, oglasi pa bodo predvajani na televiziji, različnih družbenih medijih in spletnih straneh, oglaševali bodo tudi na oglasnih panojih zunaj doma, na pretočnih platformah (VoD) in platformah za podkaste. »Videli nas bodo tako rekoč povsod in upam, da nas ne boste mogli zgrešiti,« zaključi Luce.