Rezervato, nova slovenska platforma za rezervacijo prostorov za dogodke
Slovenski start-up je predstavil platformo, ki povezuje ponudnike namenskih prostorov s posamezniki in podjetji, ki iščejo idealno lokacijo za izvedbo različnih dogodkov. Platformo smo preizkusili tudi v uredništvu MM-a.
Kaja Kovič
Platforma je namenjena vsem, ki organizirajo dogodek, tako podjetjem kot tudi posameznikom, in omogoča iskanje ter rezervacijo prostora za rojstnodnevne zabave, poroke, konference, seminarje, poslovna srečanja, novoletne zabave in druge osebne ali javne dogodke. V nabor prostorov so vključeni hoteli, restavracije, kmetije, gradovi, ranči, muzeji, prostori za piknik, bari in podobno.
»Naše financiranje temelji na kombinaciji lastnega vloženega kapitala in zunanjih investitorjev, ki verjamejo v našo vizijo in potencial za rast. Rezervato je za uporabnike, ki rezervirajo dogodke, brezplačen, ponudniki prostorov pa izbirajo med dvema paketoma – osnovnim z 10-odstotno provizijo ob vsaki uspešni rezervaciji ali premium z mesečno naročnino 149 evrov mesec, kjer je provizija znižana na 3 odstotke,« razložijo pri start-upu.
Platforma temelji na serverless arhitekturi v oblaku. »Ključne komponente sistema so Next.js, Postgres, Firestore in Google Cloud Platform. Še bolj kot sama tehnologija nam je pomembna vrhunska uporabniška izkušnja, v katero smo v zadnjih mesecih vložili zares veliko energije. Ponosni smo na lasten razvoj velikih segmentov platforme, kot sta interaktivni klepet ter napreden sistem za sestavo ponudb in elektronskega podpisovanja pogodb. Naš sistem omogoča ponudnikom, da samostojno izvedejo registracijo ter sproti posodabljajo in prilagajajo svojo ponudbo, kar zagotavlja natančnost in ažurnost podatkov na platformi,« dodajajo.
Kako deluje?
Po besedah Nine Riffel, direktorice marketinga in prodaje, lahko uporabniki hitro in enostavno najdejo prostor za svoj dogodek s pomočjo filtrov za lokacijo, tip dogodka in število gostov. »Ob kliku na lokacijo si lahko ogledajo različne prostore, ki jih ponuja ta lokacija, vključno s ceno najema in dodatnimi storitvami, ki so na voljo, kot na primer gostinska ponudba, nastanitev in ostalo. Sistem stranki samodejno izračuna končno ceno glede na izbrane storitve, po oddaji rezervacije pa stranka stopi neposredno v stik s ponudnikom preko integriranega klepeta. Po potrditvi ponudbe je v tem klepetalniku možen tudi digitalen podpis. Po končanem dogodku lahko stranke delijo svoje mnenje in oceno, ki bo objavljena na profilu ponudnika ter koristna tudi drugim uporabnikom.«
Ponudniki prostorov pa se najprej registrirajo, vnesejo podrobnosti o prizorišču, vključno z opisi, slikami, cenami prostorov in dodatno ponudbo, po registraciji pa pridobijo dostop do nadzorne plošče, kjer lahko upravljajo analitiko, rezervacije in podrobnosti svojih prostorov. »Tudi oni seveda dobijo možnost integriranega klepeta s stranko, v katerem urejajo in določajo podrobnosti ponudbe. Po digitalnem podpisu dokumentov ali pogodbe je zadeva uspešno zaključena, potem pa se lahko s stranko kadar koli dogovarja o podrobnostih dogodka in izmenjuje slike ali dokumente; vsa zgodovina pogovora se beleži na enem mestu. Po dogodku ponudnik prejme mnenje in oceno stranke, ki je organizirala dogodek, kar ponudniku pomaga pri privabljanju novih strank,« še pojasnjuje Nina Riffel.
Od izzivov pri iskanju poročne lokacije do teambuildinga na Hrvaškem
Kot je povedala za MM, se je ideja za platformo porodila iz osebne izkušnje soustanovitelja podjetja, ki je leta 2023 organiziral svojo poroko in naletel na številne izzive pri iskanju same lokacije in prostora, zato so se odločili ustvariti zbirni prostor informacij: »Kot Booking.com, le da za rezervacijo prostorov za dogodke. To ljudem takoj da bolj jasno predstavo, kaj delamo. Naša vizija je, da bi Rezervato v prihodnosti povezoval različne trge in omogočal ljudem ter podjetjem preprosto najti in rezervirati prostor za dogodek kjer koli po svetu, od poroke v Toskani do poslovnega dogodka ali teambuildinga na Hrvaškem.«
Uporabniška izkušnja
Platformo Rezervato smo preizkusili tudi v uredništvu. Iskanje lokacij s pomočjo filtrov poteka hitro, dodatne informacije o ponudnikih so zelo koristne, smo pa pričakovali več zadetkov. Pogosto nam je iskalnik izpisal sporočilo »Kmalu pričakujemo več ponudnikov!« Iskali smo dogodke tako zasebne kot tudi poslovne narave ter vnesli različno velike skupine obiskovalcev (gala dogodek v Mariboru za 150 ljudi, novinarska konferenca v Kopru za 50 ljudi, poslovna konferenca v Portorožu za 600 ljudi, dekliščina na Bledu za 20 ljudi). Ko nam je Nina Riffel razložila, kako se ponudniki znajdejo med zadetki, smo ugotovili, da je trenutno edina šibka točka Rezervata njegova »mladost«, saj na trgu še ni dolgo časa, zato ponudnikov še ni veliko, s tem pa tudi možnosti izbire ne.