valentinovo2
Aktualno

Romantični, duhoviti, iskreni ... »valentinovi« oglasi

Ob prazniku zaljubljencev smo preverili, kako blagovne znamke nagovarjajo svoje uporabnike.

Ker se ljubezen z leti malo ohladi, so v francoski čokoladnici Le chocolat des Français poskrbeli tudi za takšne pare. Ponujajo jim čokolado z ingverjem, ki naj bi delovala kot afrodiziak in popestrila večer vsem, pri katerih iskrice že malo ugašajo. Oglase so zasnovali v  pariški podružnici agencije TBWA. 

val cokolada

Veriga ameriških supermarketov Stop & Shop letos opozarja, da bo valentinovo le dan po še enem ameriškem »prazniku« – finalu lige v ameriškem nogometu NFL. Zato v oglasih, ki so jih zasnovali v agenciji McKinney, svoje kupce pozivajo, naj nakupe daril in vsega potrebnega za valentinovo opravijo pravočasno.

Ameriška veriga pekarn Panera Bread se je odločila za zanimivo akcijo, s katero so želeli razveseliti svoje kupce in pospešiti prodajo malih francoskih štručk. Med vsemi bagetami, ki bodo na valentinovo naprodaj v njihovih pekarnah, se bo v 22-ih skrival čisto pravi diamantni prstan.

panera

Vse se začne z Nescaffejem, pravijo v simpatičnem animiranem oglasu za instantno kavo. Konča pa kar s snubitvijo.

V spletni modni trgovini Zalando so valentinovo izkoristili za malce manj romantičen namen. Svoje uporabnike so opozorili na eno od svojih storitev, in sicer da je preko njihove plaftorme možna tudi prodaja rabljenih oblačil. V primeru, da ste se pred kratkim razšli s partnerjem, torej ne mecite stran njegovih oblačil, ki so ostala pri vas, ampak zaslužite z njihovo prodajo. Oglase so zasnovali v poljski agenciji 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Tudi v Ikei so valentinovo izkoristili malo drugače. V oglasu »Ikeina ljubezenska zbirka« (»The Ikea Love collection«), ki so ga zasnovali v agenciji Ogilvy, so izpostavili nekaj svojih najmanj prodajanih izdelkov, ki na prvi pogled veliko prepuščajo domišljiji ...

Ni najnovejša, je pa zanimiva kampanja, ki so jo ob valentinovem pred leti zasnovali v hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey za zagrebški Muzej prekinjenih razmerij. Akcijo so poimenovali »Dovolj drame« oz. »Cut the drama«, v ta namen pa so ob številne ključavnice zaljubljenih parov v nekaterih evropskih mestih namestili klešče za rezanje železa. Namen te poteze je bil, da bi tisti, katerih zveza se je končala, ključavnice prerezali in s tem simbolno zaključili z nesrečno ljubeznijo, hkrati pa z mostov odstranili stare ključavnice in naredili prostor za nove.

drama

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji