saatchi
Aktualno

Saatchi & Saatchi, najkreativnejša agencija v Ukrajini

Kljub vojni in njenim grozljivim posledicam je ukrajinska oglaševalska koalicija uspela primerjati in razglasiti najkreativnejše agencije v državi. Zmagovalka je Saatchi & Saatchi.

Agencija je naslov osvojila na podlagi uspehov na vodilnih mednarodnih kreativnih tekmovanjih, kot so Cannes Lions 2021, D&AD 2022 in The One Show 2022. »Nagrada je rezultat truda in dela ekipe. In zagotovo bomo osvojeni naslov konkretno proslavili, ko bo Ukrajina zmagala v tej kruti vojni. Do takrat pa bomo še naprej podpirali državo in naše gospodarstvo ter se borili, kot se znamo – ustvarjalno in informativno,« je povedal Kostya Schneider, kreativni direktor Saatchi & Saatchi Ukrajina iz Skupine Publicis Ukrajina.

»Začetek leta je bil odličen, a v dveh mesecih se je vse naše življenje obrnilo na glavo. Verjamem pa, da bo prišlo do prelomnice – ne le za državo, ampak za celotno industrijo. Po vojni bomo postali močnejši in zagotovo bomo zmagovali vedno več,« je dodal Serhiy Biloshitski, kreativni direktor Saatchi & Saatchi Ukrajina.

Eden od vidnejših in svetovno priznanih ter nagrajenih projektov agencije je komunikacijska akcija »Motherland Pride« (»Ponos domovine«), ki je postala simbol enakosti in svobode, vrednot, za kateri se Ukrajinci borijo v vojni z Rusi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji