bla
Aktualno

Saatchi&Saatchi zmagal na natečaju Loterije Slovenije za Loto

Prvo skupno kampanjo bodo predstavili v začetku jeseni.

Na natečaju pred letošnjim poletjem za novo jesensko oglaševalsko kampanjo za blagovno znamko igre na srečo Loto je Loterija Slovenije med tremi agencijami izbrala agencijo Saatchi&Saatchi, del Publicis Groupe Adriatic. »Konec poletja je tako zaznamovala video- in foto produkcija, nova kampanja pa bo luč oglasnih blokov ugledala v začetku jeseni,« so povedali za MM. Kaj je tokrat ušpičil Lotrič še ne želijo izdati, obljubljajo pa, da zgodbe še ni konec.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji