z
Aktualno

Saatchi&Saatchi zmagal na natečaju Združenja bank Slovenije

Na natečaju za oglaševalsko akcijo ozaveščanja o spletnih prevarah je Združenje bank Slovenije med prispelimi predlogi izbralo idejni koncept agencije Saatchi&Saatchi, ki je del Publicis Groupe Adriatic. 

»Porast spletnih prevar narekuje ozaveščanje ljudi o posvečanje pozornosti in prepoznavanju pogosto zakrinkanih nagovorov različnih spletnih goljufov. Produkcija televizijskih in drugih oglasov ter spletne strani je že pri koncu, kampanja pa bo v etru pred začetkom poletne sezone,« so v agenciji povedali za MM.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji