Samsonite: Potujte kot vaši starši
Samsonite se v novi kampanji osredotoča na nostalgijo po zlati dobi potovanj, torej iz časa naših staršev.
Kaja Kovič
Predvsem pripadniki generacije Z in milenijci vidijo blagovno znamko Samsonite kot tako, ki so ji (bili) naklonjeni njihovi starši, a z aktualno poletno kampanjo se želi Samsonite približati tudi mladim.
Kampanja »Potujte kot vaši starši«, predstavljena junija in ki bo trajala do avgusta, je bila ustvarjena v sodelovanju z globalno oglaševalsko agencijo Iris in je vidna na televiziji, spletu in družbenih medijih.
Zemljevid, biljard, polaroid in prepovedano nočno kopanje
V 30-sekundnem filmu se mlada ženska pripravlja na potovanje in v vmesnem času najde kos prtljage Samsonite, v kateri naleti na star klobuk s polaroidom svojega očeta v njem. Narativa se vrne v preteklost, na eno od popotniških dogodivščin njenih staršev. Z ustrezno tehnologijo snemanje, zrnatostjo in hitrostjo sličic 8-milimetrskega posnetka, gledalci uzrejo potovanje njenih staršev. To so zaznamovali zemljevid, miza za biljard, polaroidi, nočno kopanje v hotelskem bazenu, ...
»Naši starši so na njihovih potovanjih ustvarjali spomine, za katere so obljubili, da vam jih ne bodo nikoli izdali, in zdaj ste na vrsti vi,« se sliši v filmu.
Repozicioniranje blagovne znamke
»Potuj kot tvoji starši« je končni rezultat obsežne raziskave podjetja Samsonite o identiteti blagovne znamke in njihovih potrošnikih, ki je podjetju razkrila, kako izkoristiti 113-letno tradicijo in jo naredi pomembno za novo generacijo popotnikov.
»Prednost podjetja Samsonite je, da ima visok tržni delež, zaupanje ter zavedanje o znamki. Vseeno pa smo morali povečati svojo pomembnost pri mlajših, prav tako kot se lotevajo druge starejše znamke. Z vnosom retro pridiha smo ikonično blagovno znamko približali mladim, ki jim ta duh pravzaprav zelo všeč,«, pravi Nicole Adriance, direktorica marketinga pri Samsonite.