mmmm
Aktualno

Samsonite: Potujte kot vaši starši

Samsonite se v novi kampanji osredotoča na nostalgijo po zlati dobi potovanj, torej iz časa naših staršev.

Predvsem pripadniki generacije Z in milenijci vidijo blagovno znamko Samsonite kot tako, ki so ji (bili) naklonjeni njihovi starši, a z aktualno poletno kampanjo se želi Samsonite približati tudi mladim.

Kampanja »Potujte kot vaši starši«, predstavljena junija in ki bo trajala do avgusta, je bila ustvarjena v sodelovanju z globalno oglaševalsko agencijo Iris in je vidna na televiziji, spletu in družbenih medijih.

Zemljevid, biljard, polaroid in prepovedano nočno kopanje

V 30-sekundnem filmu se mlada ženska pripravlja na potovanje in v vmesnem času najde kos prtljage Samsonite, v kateri naleti na star klobuk s polaroidom svojega očeta v njem. Narativa se vrne v preteklost, na eno od popotniških dogodivščin njenih staršev. Z ustrezno tehnologijo snemanje, zrnatostjo in hitrostjo sličic 8-milimetrskega posnetka, gledalci uzrejo potovanje njenih staršev. To so zaznamovali zemljevid, miza za biljard, polaroidi, nočno kopanje v hotelskem bazenu, ...

»Naši starši so na njihovih potovanjih ustvarjali spomine, za katere so obljubili, da vam jih ne bodo nikoli izdali, in zdaj ste na vrsti vi,« se sliši v filmu.

Repozicioniranje blagovne znamke

»Potuj kot tvoji starši« je končni rezultat obsežne raziskave podjetja Samsonite o identiteti blagovne znamke in njihovih potrošnikih, ki je podjetju razkrila, kako izkoristiti 113-letno tradicijo in jo naredi pomembno za novo generacijo popotnikov.

»Prednost podjetja Samsonite je, da ima visok tržni delež, zaupanje ter zavedanje o znamki. Vseeno pa smo morali povečati svojo pomembnost pri mlajših, prav tako kot se lotevajo druge starejše znamke. Z vnosom retro pridiha smo ikonično blagovno znamko približali mladim, ki jim ta duh pravzaprav zelo všeč,«, pravi Nicole Adriance, direktorica marketinga pri Samsonite.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji