shift
Aktualno

Še vedno usmerjeni na najboljše kadre in kreativno odličnost

Ob 1. rojstnem dnevu agencije SHIFT smo se pogovarjali z direktoricama Sabino Luskovnik in Špelo Žorž, ki pravita, da imajo za prihodnost le eno željo: s kreativno odličnostjo in ustvarjalnimi presežki ustvariti največje uspehe za naročnike in partnerje.

Sogovornici pravita, da so prvo samostojno leto preživeli odlično, čeprav je bilo tudi precej pestro. »Sprememba iz Greya na SHIFT se nam je zgodila precej na hitro, a smo se hitro ujeli nazaj na noge in leto dobro preživeli. Uvedli smo precej sprememb na bolje, kot so fleksibilni delovnik, delo od doma ob ponedeljkih in petkih, možnost dela na daljavo v daljšem časovnem obdobju, se preselili na Tomšičevo v strogi center Ljubljane, kupili smo nov, zares odličen aparat za kavo ter mizi za ping pong in AirHockey, odšli smo na zabaven teambuilding. Glavnina fokusa, časa in dela pa je bila seveda namenjena ustvarjanju izjemnih kampanj za naše najboljše naročnike, kar nam je tudi dobro uspelo! Skratka – dobro leto je bilo,« sta povedali za MM.

V »bilanci plusov in minusov« vodijo prednosti

Po njunih besedah je na »samostojni poti« veliko stvari precej lažjih: poenostavljeni so procesi odločanja o ključnih vprašanjih glede upravljanja podjetja, precej manj je finančnih poročil in pritiskov, bistveno lažje je kadriranje in zaposlovanje, manj je pritiskov na poslovanje in ljudi. »Je pa dejstvo, da nismo več del mreže, da smo s tem izgubili medijski del našega posla ter regijsko podporo za večje regijske naročnike. A za zdaj v bilanci 'mrežnih' plusov in minusov še vedno vodijo številne prednosti, ki smo jih s tem pridobili,« pravita. Dodata, da njihov fokus še vedno ostaja enak in pravzaprav zelo preprost že zadnjih deset let – to je fokus na najboljše kadre in kreativno odličnost. »Verjamemo namreč, da je to edina pot do dolgoročnega uspeha. Pri tem pa se seveda ne smemo pozabiti tudi zabavati!«

»Naročniki nam zaupajo, ne glede na to, kaj piše na tabli pred vrati«

V zadnjih nekaj mesecih so prevetrili in okrepili svojo ekipo. Dobili so novega kreativnega direktorja Jureta Tovrljana, na mestu direktorice za nove posle se jim je pridružila Eva Frass, pozdravili so digitalno strateginjo Manco Grimšič Borko, upravljavko družbenih omrežij Klaro Filip, vodjo projektov Saro Kravanja, oblikovalca Lucijo Pale in Aleša Salokarja, na področju ustvarjanja in upravljanja vsebin pa Valentino Prešeren.

V tem obdobju so pridobili tudi nove naročnike, a vseeno so lani največji poudarek namenili brezhibnemu servisu obstoječih naročnikov. »Naj poveva, da so vsi ostali z nami tudi v obdobju tranzicije, kar kaže, da nam zaupajo kot ljudem in profesionalcem, brez predsodkov, kaj nam piše na tabli pred vrati. To je zares izjemno priznanje in ko ti nekdo pokaže takšno zaupanje, je potrebno storiti vse in še več, da ga upravičiš. Zato naši zvesti partnerji ostajajo v našem absolutno primarnem fokusu tudi v prihodnje,« sta zadovoljni Sabina Luskovnik in Špela Žorž.

Ponosni sta tudi na oglaševalske akcije, ki so jih ustvarili, med katerimi izpostavita »Data milijonarje« za A1, repozicioniranje piva Union, življenjska zavarovanja in avtomobilno zavarovanje za Zavarovalnico Triglav, novoletni oglas za Eurospin in kampanjo za mlade za paket A1 Vajb. Poudarita še, da je v tem trenutku pri njih še kar nekaj zanimivih oglaševalskih akcij v nastajanju, ki bodo prav kmalu ugledale luč sveta.

Pa njihova usmeritev za naprej? »Ta je zelo preprosta. S kreativno odličnostjo in ustvarjalnimi presežki želimo ustvariti največje uspehe za naše zveste naročnike in partnerje. V poslu, realnem življenju in na festivalih. Nimamo velike želje po tem, da bi bili največji. Želimo pa biti najboljši. In tudi bomo,« skleneta.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji